Jaké jsou hlavní módní směry aktuální sezóny? Co musíte mít na hlavě, abyste byla šik? Vypadáte jako šedá myš? Ostatní vás přehlížejí? Potřebuje vaše vizáž změnu? Pak se u nás inspirujte a jděte do toho!
Tým Schwarzkopf Professional je proslulý schopností předpovědět hlavní módní směry příští sezóny. Výsledkem jsou Essential Looks, nejnovější trendy stříhání, barvení a stylingu - odvážné, nutící k zamyšlení a vždy o krok před všemi trendy, které znáte. Essential Looks jsou unikátním komplexním rádcem pro svět módy. Kolekce pro tuto sezónu byla pojmenovaná „Real Collection“.
Essential Looks od Schwarzkopf Professional – víme, co je „IN“
„Essential Looks jsou o módě, nejen o barvách vlasů, nebo stylingu – jde o celkový vzhled, který je „in“. Navíc, podle těchto doporučení vás kadeřníci spolehlivě ostříhají, či vytvoří provokativní účesy, který ostatní mohou pouze následovat,“ vysvětluje podstatu záměru kolekcí Essential Looks Martina Fialová, marketingová manažerka Schwarzkopf Professional v ČR. U zrodu těchto účesů je důvěrná znalost módních kolekcí.
Essential Looks se člení na pět klíčových trendů, které stanovují standardy pro jaro/léto 2005. Kolekce pro tuto sezónu s názvem „Real Collection“ má silný retrospektivní nádech a je inspirována věčnými klasickými prvky z předešlých módních přehlídek, z nichž vytváří současné i budoucí trendy.
Global
“Ponořte se do tropických tónů “Global”," říká Tyler Johnston, Global Editorial Ambassador Schwarzkopf Professional. “Tento asymetrický a nadmíru usměrněný vzhled kombinuje směsici bohaté hnědé, teplé zlatavě béžové a medově zlaté upadající v zapomnění zvýrazněných inovačními střihacími technikami.”
Do módy se vracejí batikové otisky, černobílé proužkované úzké sukně a bundy ve stylu safari, bohaté podzimní barvy a etnické prvky. Průsvitná látka s volnými částmi ozdobenými vybranými šperky a ornamenty, těžké obrovské bokové pásky.
Vzhled může být pro ležérní denní nošení - potlačené hnědé odstíny, pouštní béžové odstíny v liniích obličeje, nebo do společnosti - zvýraznění pomocí zářivé barvy bronzu nebo zlatých odstínů doplněných třpytícími se rty pro maximální orientální nádech.
Hollywood
S blond odstíny je možné si více vyhrát, ale Real Collection je celá o realitě, individualitě a osobním stylu. “Hollywood oslavuje zlatý vzhled pravých idolů televizních obrazovek. Je na čase si užít zábavy s vlasy - dráždivé variace klasických stylů s překrásnými šaty. Zvolil jsem klínový střih a nechal vlasy padat přes oko, ale velmi elegantní a upravený vzhled byl zachován. Dále jsme použili hladké dívčí kadeře pro dosažení nádherného konečného vzhledu, který je tak retro, až je moderní!“ říká Tyler Johnston, Global Editorial Ambassador Schwarzkopf Professional.
Hvězdný vzhled a záře je snem každé dívky; Hollywood tomuto stylu přidává hrubý sexy nádech. Oči jsou zvýrazněné hlubokými odstíny žuly a švestky s vnější linií dlouhých objemných řas, vzhled doplňují zářivě rudé rty s příměsí burgundské.
Kaleidoscope
“V 70. letech minulého století dominoval módním přehlídkám styl hippies a taktéž tomu bude i letošní léto,” říká Steve Hogan, Creative Director Essential Looks od Schwarzkopf Professional.
“Kaleidoscope vystihuje zábavu a ženskost,” pokračuje Tyler Johnston, Global Editorial Ambassador Schwarzkopf Professional. “Stačí použít barvu společně s geometrií a vytvoříte styl, který lze nosit na mnoho nádherných způsobů. Nové techniky střihů, kontrasty s hranatou, na bok učesanou ofinou. Skvělé blond odstíny se záblesky třpytivého cendre tvoří současný dosažitelný sexy vzhled.”
Spirálovitý vzorek na halenkách od Miu Miu a nádherné sukně Burberry Prorsum ve smetanové a barvě chrpy budou na jaře přáním každého. Cikánské sukně, květinové vzory, robustní doplňky a barvy kaleidoskopu jsou, dle Pucci a Biba, nedílnou součástí lehkovážného a sexy vzhledu hippies, který bude bez pochyb v módě až do podzimu.
“Podstatou make-upu je rovnováha. Oblečení je bohatě zdobené a plné barev, tudíž bylo důležité to s make-upem nepřehnat a zároveň jej nenechat příliš vybledlý. Pro zvýraznění očí, na horní víčka a oční linii, jsem použila černý uhel a doplnila ho barvou šeříku. Rty mají stejně jako šípkový keř kombinaci odstínů růžové s nádechem jemné broskvové barvy a trochou lesku na rty pro přirozený, ale ženský vzhled,” říká Konstanze Keller.
Nu-Street
Skvělé styly vznikají na ulici a Nu-Street je jedním z nich. Jedná se o nositelný současný styl ulice, který se rozšíří mezi širokou veřejnost. Elegantně ušité kalhoty s bezchybnými liniemi společně s jednoduchým trikem polo ve smetanové i původní všudypřítomné bílé barvě. Bombery se vrací do centra pozornosti, vypadají skvěle s inkoustově tmavými džínsy a společně představují styl městského chlapce.
“Nu-Street odráží subkulturu městských chlapců,” radí Tyler Johnston, Global Editorial Ambassador Schwarzkopf Professional. „Rozcuchané, ale super hladké vlasy jsou na bocích a zátylku kratší, více váhy je ponecháno na spáncích. Pro skvělý moderní vzhled Soho mějte okraje rozcuchané nebo pro uhlazený a upravený vzhled hladce učešte.”
Rocker girl
“Jde o moderní a rebelský střih s jasným postojem. Dělá pozoruhodný dojem, ale zároveň je i přizpůsobivý a může být ztlumen novými lesklými a zářivými odstíny z nové kolekce Igora,“ říká Tyler Johnston, Global Editorial Ambassador Schwarzkopf Professional. “Tento střih doplňuje přirozené kontury hlavy, vytváří interní tvar a postupná práce po celé délce vlasů prodlužuje celý obrys účesu. Pro dodatečnou strukturu lze použít výrobek pro podporu stylu Move Up, ačkoli tento účes je nejlepší upravit rukama. Výsledek: hříšný, vzrušující a ženský vzhled, který v oblasti módy nikdy nezklame.”
Vzhled Rocker Girl je inspirován padesátými léty minulého století od sukní se sedlovým pásem a triček s nastavenými rukávy po jednobarevné bílé vesty, přezky a černé kalhoty do půl žerdi. Neodolatelně skvělé a rozmarné, avšak oživené nebezpečnou ženskostí.
„Vlasy i oblečení Rocker Girl jsou v duchu rebelky s chlapeckým šarmem, proto musí být make-up svěží a přirozený. Bledé, matné barvy rtů a jemné zvýraznění oblasti očí společně s černou řasenkou doplňují přirozený, rozpustilý vzhled,“ dodává Konstanze Keller, make-up artist z kreativního týmu Essential Looks.
Chcete změnu? Najděte si nejbližšího kadeřníka na:
http://www.schwarzkopf-professional.cz
Kontakt:
Schwarzkopf Professional
(name of contact)
Phone: +420 220 101 310
Fax: +420 220 101 647
E-Mail: studio@schwarzkopf.cz
Nový komentář
Komentáře
nechtějí se mi zobrazit ./
škoda, že nejsou fotky
a teď nevím, jestli jsem OUT, nebo ne, nic nevidím
hubajda — #192 njn fotky po 7 letech zmizely
myslela jsem zu tu budou fotky a zatim tu nic neni
hrůza, znám hezčí účesy
Ne, tak tyhle výtvory bych si na hlavě určitě neudělala!
Než mít na hlavě toto - to raději budu AUT - a ráda
bilbik: Taky si to myslím. Ekologové typu Greenpeace apod jsou ve většině případů týpci jako jehovisti. Hlavně přesvědčit, jedno jak.
sara.l: možná jí znají mimozemšťani a tvé zaručené informace
Ahoj, o jak staré údaje se jedná? HENKEL již dlouhou dobu netestuje nic na zvířatech v dnešní době to již není třeba, existují jiné postupy jak ověřit vlastnosti výrobků. Ekologické organizace nedělají nic jiného než lžou, nebo uvádějí scestné údaje. Jak jednoduché je zaplatit ekologovi, aby v rámci lživé reklamy uvedl tu kterou firmu na seznam firem testujících výrobky na zvířatech. ????????? Asi si dovedete představit, co dokáže záporná reklama, no nevěřte všemu co ti hlupáci kde napíšou. Kdo vám řekne kde je pravda????
klara.krizova: výrobky výše uvedené firmy..jsou testovány na zvířatech a vyjádření si můžete strčit někam...stejně pravdu nikdo nikdy nezveřejní
Monina166: PETA je asi nejznámnější mezinárodní organizace na ochranu zvířat.
Já jsem na internetu prošla všechny možné seznamy, které jsem našla, a pokud někde Henkel figuruje, tak mezi společnostmi, které svoje výrobky TESTUJÍ na zvířatech...
Za všechny třeba seznam americké společnosti SETA: http://www.seta.pdx.edu/testlist.html nebo seznam britské společnosti BUAV:http://www.buav.org/pdf/CosmeticsCompaniesGuide.pdf (odkazy jsou v angličtině, ale lze se tam, myslím, poměrně snadno orientovat i bez znalosti jazyka).
A to jsou jen dva z mnoha . Mohl by mi někdo vysvětlit, KDE je pravda? Nemlží náhodou společnost Henkel? Nebo jsou ty seznamy k ničemu?
bilbik: milá bilbik, pokud se ti líbí koukat na svět jen jedním okem, tak si tak klidně choď, nikdo ti to rozmlouvat nebude, ale neupírej, prosím, ostatním právo na vyjádření názoru. Pokud se to někomu nelíbí, má stejnou možnost to sem napsat, jako ty
Nevím, jak se nechávají stříhat "Francouzsky" (myslela jsi asi Francouzky), ale myslím, že české ženy poslední dobou moc pozadu nezůstávají, dbají na sebe a svůj vzhled stále více. A pokud se někomu nelíbí extravagance, určitě to není chyba, jen otázka vkusu, toť vše
Ahoj holky je mi jasné, že když se na první pohled podíváte na výše uvedené účesy asi se leknete, ale nezapomeňte tyhle účesy nosí modelky a ne vy normální ženy, takže nechápu, že se nad tím pozastavujete. Až se někdy za pár měsícu podíváte do zrcadla můžete vypadat úplně stejně, pokud vaše kadeřnice nestříhá ještě podle hrnce. Musím říct, že české ženy se pořád bojí lehké extravagance a v porovnání třeba s Francouzskama se necháváme stříhat jako slepice a nosíme ne moc pekné veci. Nechte se inspirovat a nekritizujte porad, na kritiku neni nikdo zvedavej.
Monina: Ty suroviny vypsané pod "ingredients - složení"
Susina: Tak ty reklamy nečti a přehlížej je
xenie: Mě se taky líbí