Foto: Shutterstock

Chytré telefony mají na rozdíl od počítače jednu velkou výhodu – máme je stále při ruce, a tak můžeme aplikace, které si do nich stahujeme, využít prakticky kdykoliv a kdekoliv.
Každé moderní ženě by pak v telefonu neměla chybět, kromě kalkulačky, poznámkového editoru, Instagramu a navigace, také některá z fitness aplikací. Proč? Protože budete nejen díky takovému trenérovi motivované, ale budete si moci zaznamenávat každý svůj úspěch, nový cíl, anebo i ty nejmenší pokroky. Takže? Download!

Sworkit Fitness & Workout App

Aplikace pro milovníky jakéhokoliv pohybu a ty, co rádi střídají posilování s jógou nebo kardio cvičením. S tímto chytrým pomocníkem můžete střídat různé druhy cvičení, sestavovat si vlastní hudební playlisty, hlídat si pravidelnou aktivitu nebo sledovat svou proměnu. K dispozici jsou zde video cvičení na pět minut, ale klidně i hodinu a výhodou je, že cvičíte jen se svou vahou a nepotřebujete žádné cvičební pomůcky.

30Denní Výzva: Zdraví & Cviky

Pokud máte rády výzvy, tato aplikace je pro vás jako stvořená. Stáhněte si tuto aplikaci a zapojte se do pravidelného cvičebního plánu na 30 dní. Čekat vás budou jednotlivé cviky včetně vysvětlivek, jak na ně, videa, fitness plán, možnost nastavení svých cílů, ale vidina plochého bříška, zformovaného těla nebo pěkného kulatého zadečku.

7minutové cvičení pro ženy

Pokud nemáte na cvičení příliš času, nevadí. Aplikace 7minuté cvičení pro ženy je uzpůsobená přesně pro maminky na plný úvazek nebo opravdové workoholičky. Stáhněte si tuto chytrou „appku“ a těšte se na cviky posilující celé tělo, díky nimž budete spalovat kalorie, formovat a vypnete alespoň po dobu této aktivity svou mysl.

Carrot Fit

Pokud máte alespoň trochu smysl pro humor a nevadí vám, že na vás vaše aplikace bude trochu drzá, stáhněte si Carrot Fit. Tato aplikace má jasný cíl – dostat své uživatele do formy a pomoci jim nastartovat své tělo a spalování. Na rozdíl od jiných „appek“ to ale dělá velmi vtipnou a neotřelou formou, která vás rozhodně bude bavit. Carrot Fit nabízí série sedmiminutových cvičení, při kterých se pořádně zapotíte i pobavíte.

Workout Trainer

Tato aplikace nabízí širokou škálu cviků a návodů, jak na ně. Najdete zde nejen posilování, ale i kardio nebo jógu. S tímto trenérem se naučíte pracovat se svým tělem, pomůže vám ve shazováním přebytečných kil nebo získáním pružnosti. A pozor, „appka“ je vhodná i pro těhotné ženy.

Zova Personal Trainer

Chcete-li cvičební plán na míru, stahujte Zovu, svého osobního fitness kouče. Bude vás motivovat k dosažení vysněných cílů a nabídne vám velké množství cviků na všechny partie těla. A jako bonus své výsledky můžete porovnávat s ostatními uživateli. Trochu soutěživosti ještě nikoho nezabila, že?

Náš tip: Aby vám cvičení maximálně utíkalo a bavilo vás, vybavte se sportovními bezdrátovými sluchátky. Nejnovější bezdrátová in-ear sluchátka SENCOR SEP 500BT s mikrofonem nabízí kvalitní poslech hudby všech žánrů, ergonomický tvar s nákrčníkem vhodný pro celodenní užívání stejně jako snadné ovládání. 

Tip od trenéra Michala Buriana z Form Factory: Milovníci běhu by se měli udržovat v kondici i během karantény. Co své cvičící rutiny zařaďte například tito cviky:

  • „Běžecký“ plank
    „Běžecký“ plank je jednou z mnoha variant planku, při kterém na natažených pažích přitahujete střídavě kolena k hrudníku.Tento cvik je výborný na posílení středu těla, což jsou svaly, které jsou důležité pro správné držení těla, což oceníte nejen pro správnou techniku běhu.
    Začínáme ve vzporu ležmo. Je potřeba si při provedení dát pozor na rovná záda, hlava je v prodloužení těla a pánev není ani vysazená. Po zaujmutí výchozí pozice střídavě přitahujte plynulým tahem kolena k hrudníku. 4x30s
  • Glute bridge 
    Glute bridge neboli pánevní most je cvik zaměřený především na hýžďové svaly, ale aktivujeme při něm i hamstringy, přitahovače stehen a čtyřhlavé svaly stehenní opět využívané při běhání.
    Lehněte si na záda a položte ruce na zem, poté umístěte nohy tak, aby v horní pozici lýtka se stehny vytvořily úhel 90 stupňů. Následně zvedněte pánev směrem ke stropu a nezapomeňte, že záda musí být zpevněná. V horní části zatněte hýždě, chvíli vydržte, povolte a opakujte. 4x30s
  • Plavání na břiše 
    Poslední cvik je zaměřený na svalstvo zad, které je také důležité pro správné držení těla.
    Opět začneme vleže na břiše s mírně zvednutýma nohama. Poté zvedneme ruce a provádíme pohyb jako při plavání plaveckého způsobu prsa. 4x30s

Také si přečtěte:

Reklama