Po jedenácti letech se začátkem roku 2022 u značky Fidorka změní také design loga a obalů celé její základní produktové řady.

61d467715a703obrazek.pngTradiční kulatá oplatka zalitá v čokoládě se v továrně v Opavě vyrábí od třicátých let minulého století. Původně se jmenovala Tartalletes, později Capri. Název Fidorka nese od padesátých let minulého století na počest pekařské rodiny Fiedorů, která v Opavě v roce 1840 založila tradici pečení sušenek a oplatek. Nová Fidorka s žádanou kakaovou náplní v atraktivním růžovém obalu tak doplní základní produktovou řadu s pěti výrobky.



61d46798042b6obrazek.pngNový design dostane jak logo, tak obal Fidorky. Změní se i u všech pěti stávajících příchutí: hořké s oříškovou náplní, mléčné s kokosovou náplní, mléčné s oříškovou náplní, hořké s čokoládovou náplní a bílé s čokoládovou náplní. „Každá příchuť, včetně novinky s kakaovou náplní, bude mít nově tři verze obalu. Kromě svěžejší verze klasického obalu půjde o obal s rošťáckým smajlíkem pro lepší náladu a medailový obal, kterým můžou zákazníci odměnit sebe nebo někoho dalšího,“ uvádí Alena Kratochvílová, brand manažerka značky Fidorka. „Všechny tři designy dané příchutě budou různě namíchané v každém kartonu.“

Nový vzhled obalů Fidorek byl připraven ve spolupráci s lokální ostravskou agenturou Kantors Creative Club. Další dvě agentury zajišťují marketingovou podporu. Kreativu má na starosti pražská agentura Friendly a mediální podporu zastřešuje agentura Wavemaker.

61d467305d304obrazek.png

Ročně se z továrny v Opavě dodá do českých a slovenských obchodů více než 47 milionů kusů Fidorek. Česká Fidorka inspirovala vznik obdobných produktů, které se ve zdejší továrně také vyrábějí a exportují do zahraničí pod značkami Cadbury, Milka, Lacta, Freia či Marabou.

Více inspirace najdete na stránkách www.fidorka.cz
61d467e13def0obrazek.png

Reklama