Ale nezůstaňme pouze u recenzí. V následující případové studii SEO bychom vás rádi seznámili s celým procesem optimalizace webu téměř do detailu – od prvotní analýzy až po zpětnou vazbu klienta.

14 měsíců správy od Topranker.cz – recenzi předcházela práce úctyhodného rozsahu

Permanentní makeup všeho druhu je v módě a ten, kdo v tomto oboru podniká, o zákazníky nouzi mít nebude. Pokud se mu tedy v první řadě podaří své jméno zviditelnit. Právě o to se s naší pomocí studio permanentního makeupu s webovou adresou permanent-makeup-praha.cz pokusilo.

S pouhými 43 unikátními návštěvníky za měsíc, prakticky novou doménou a minimálním rozpočtem jsme raději od začátku předesílali, že hvězdný úspěch nelze očekávat.

Jak jinak ale nazvat skutečnost, že po 14 měsících naší práce se průměrná návštěvnost zvýšila z 43 na 6685 návštěvníků? Pojďme se podívat, čím jsme k takovému výsledku přispěli.
mar.jpg

Co bylo na webu nutno provést?

Relativní výhodou pro nás byla skutečnost, že web byl relativně nový a obsahoval jen základní stránky s nabídkou služeb salonu. U řady starších webů nám často k nové práci přibývá ještě odstraňování chyb nahromaděných v dřívější době. To zde nebylo nutné.

  • Na základě analýzy klíčových slov jsme vytvořili další komerční stránky obsahující ta nejrelevantnější z nich.
  • Dále jsme vylepšili meta tagy a optimalizovali nadpisy stránek.
  • Napsali jsme blogové články odpovídající informačním dotazům návštěvníků.
  • Jako další prvek jsme na web implementovali funkci online chatu, díky níž se mohou zákazníci okamžitě objednávat.
  • Zároveň s tím jsme upravili klientův profil na Google My Business a přidali tak další možnost získávání zákazníků.
  • Rozvrhli jsme vnitřní odkazování tak, aby vedlo na ty nejdůležitější stránky.

tr1.jpg
Výsledky se dostavují…zde vidíte růst návštěvnosti i klíčových slov, pro něž je web indexován. (data z Ahrefs)

K vnitřní optimalizaci jsme přidali i tu vnější

Důležitou součástí optimalizace webu je také budování zpětných odkazů neboli linkbuilding. I na něm jsme v tomto případě zapracovali.

  • Zanalyzovali jsme odkazový profil konkurence a připravili plán, jak napodobit její úspěch.
  • Vybrali jsme autoritní weby, na které se nám podařilo umístit PR články s odkazem na našeho klienta.
  • Napsali jsme řadu příspěvků do tématických diskusí, které pomohly přivést další návštěvníky.
  • Stránky jsme zaregistrovali do rozmanitých firemních a webových katalogů, abychom posílili jejich lokální dosah.

Počet odkazujících domén začal díky naší práci stoupat. (data z Ahrefs)
tr2.jpg

Jak to celé dopadlo?

Naše SEO správa trvala, jak již bylo řečeno, dohromady 14 měsíců. Organická návštěvnost za tuto dobu raketově stoupla na 6686 unikátních návštěvníků za měsíc. S ohledem na to, že jsme po celou dobu pracovali pouze s minimálním rozpočtem, se jedná o obrovský úspěch.

Takhle rostla návštěvnost.
tr3.jpg

Přes 97% návštěv pocházelo z vyhledávačů.(zdroj:similarweb.com)

Na závěr naší SEO případové studie pak přikládáme ještě samotnou klientskou recenzi.

Daria Radchenko

Kosmetický salon Radchenko Permanent Cosmetics

S TopRanker spolupracuji na doporučení. Potřebovala jsem vytvořit a propagovat web pro mé kosmetické studio. A mojí volby jsem nikdy nelitovala. Práce je dobře koordinovaná, každý detail je realizován s pečlivostí a texty jsou napsány dokonale - přesně tak, jak jsem chtěla.

Líbí se mi jejich přístup ke klientům. Naslouchají všem mým přáním a připomínkám, které ale vznikají jen vzácně a jejich řešení probíhá velmi rychle.

Spokojení zákazníci a prosperita! Jsem ráda, že s vámi spolupracuji!