Ale nezůstaňme pouze u recenzí. V následující případové studii SEO bychom vás rádi seznámili s celým procesem optimalizace webu téměř do detailu – od prvotní analýzy až po zpětnou vazbu klienta.
14 měsíců správy od Topranker.cz – recenzi předcházela práce úctyhodného rozsahu
Permanentní makeup všeho druhu je v módě a ten, kdo v tomto oboru podniká, o zákazníky nouzi mít nebude. Pokud se mu tedy v první řadě podaří své jméno zviditelnit. Právě o to se s naší pomocí studio permanentního makeupu s webovou adresou permanent-makeup-praha.cz pokusilo.
S pouhými 43 unikátními návštěvníky za měsíc, prakticky novou doménou a minimálním rozpočtem jsme raději od začátku předesílali, že hvězdný úspěch nelze očekávat.
Jak jinak ale nazvat skutečnost, že po 14 měsících naší práce se průměrná návštěvnost zvýšila z 43 na 6685 návštěvníků? Pojďme se podívat, čím jsme k takovému výsledku přispěli.
Co bylo na webu nutno provést?
Relativní výhodou pro nás byla skutečnost, že web byl relativně nový a obsahoval jen základní stránky s nabídkou služeb salonu. U řady starších webů nám často k nové práci přibývá ještě odstraňování chyb nahromaděných v dřívější době. To zde nebylo nutné.
- Na základě analýzy klíčových slov jsme vytvořili další komerční stránky obsahující ta nejrelevantnější z nich.
- Dále jsme vylepšili meta tagy a optimalizovali nadpisy stránek.
- Napsali jsme blogové články odpovídající informačním dotazům návštěvníků.
- Jako další prvek jsme na web implementovali funkci online chatu, díky níž se mohou zákazníci okamžitě objednávat.
- Zároveň s tím jsme upravili klientův profil na Google My Business a přidali tak další možnost získávání zákazníků.
- Rozvrhli jsme vnitřní odkazování tak, aby vedlo na ty nejdůležitější stránky.
Výsledky se dostavují…zde vidíte růst návštěvnosti i klíčových slov, pro něž je web indexován. (data z Ahrefs)
K vnitřní optimalizaci jsme přidali i tu vnější
Důležitou součástí optimalizace webu je také budování zpětných odkazů neboli linkbuilding. I na něm jsme v tomto případě zapracovali.
- Zanalyzovali jsme odkazový profil konkurence a připravili plán, jak napodobit její úspěch.
- Vybrali jsme autoritní weby, na které se nám podařilo umístit PR články s odkazem na našeho klienta.
- Napsali jsme řadu příspěvků do tématických diskusí, které pomohly přivést další návštěvníky.
- Stránky jsme zaregistrovali do rozmanitých firemních a webových katalogů, abychom posílili jejich lokální dosah.
Počet odkazujících domén začal díky naší práci stoupat. (data z Ahrefs)
Jak to celé dopadlo?
Naše SEO správa trvala, jak již bylo řečeno, dohromady 14 měsíců. Organická návštěvnost za tuto dobu raketově stoupla na 6686 unikátních návštěvníků za měsíc. S ohledem na to, že jsme po celou dobu pracovali pouze s minimálním rozpočtem, se jedná o obrovský úspěch.
Takhle rostla návštěvnost.
Přes 97% návštěv pocházelo z vyhledávačů.(zdroj:similarweb.com)
Na závěr naší SEO případové studie pak přikládáme ještě samotnou klientskou recenzi.
Daria Radchenko
Kosmetický salon Radchenko Permanent Cosmetics
S TopRanker spolupracuji na doporučení. Potřebovala jsem vytvořit a propagovat web pro mé kosmetické studio. A mojí volby jsem nikdy nelitovala. Práce je dobře koordinovaná, každý detail je realizován s pečlivostí a texty jsou napsány dokonale - přesně tak, jak jsem chtěla.
Líbí se mi jejich přístup ke klientům. Naslouchají všem mým přáním a připomínkám, které ale vznikají jen vzácně a jejich řešení probíhá velmi rychle.
Spokojení zákazníci a prosperita! Jsem ráda, že s vámi spolupracuji!
Nový komentář
Komentáře
TOP Ranker je docel fajn věc na propagaci a analýzy. Na SEO ho využíváme už poměrně dlouho. Sice na začátku byl trochu problém s implementací do ostatních služeb a jejich provázáním, ale nakonec to dobře dopadlo. Já sama jsem s ním jako marketingová manažerka hodně spokojená, protože SEO není primárně moje parketa, ale poměrně rychle, jednoduše a hlavně sama si tam vytáhnu přehledy, které přesně potřebuji pro další tvorbu obsahových strategií. ;-)