Foto: Pofimedia
Tato kolekce, kdy ve vás modely evokují pouťové atrakce, barevné stánky s plyšáky nebo cukrovou vatu, vyzývá především ke konzumaci módy očima – je to jako bychom se dívali na obraz nebo sochu – místo toho, abychom přemýšleli o praktickém využití jednotlivých modelů. Tomo Koizumi rozhodně podporuje pohled na módu jako formu čistého umění. Můžeme očekávat, že mnoho podobných přehlídek uvidíme na světových týdnech módy i v nadcházejících letech? Učitě ano!
Kolekci Koizumi podzim/zima 2023–2024 podpořili Domenico Dolce a Stefano Gabbana. Po Sohee Park a Mattym Bovanovi je japonský návrhář třetím mladým umělcem, který upoutal pozornost italského módního dua a byl uveden v jejich programu na podporu vycházejících talentů.
Foto: Pofimedia
Koizumi, který na sebe poprvé upoutal pozornost na New York Fashion Weeku v roce 2019, je známý velkými objemy, výběrem živých barev a originalitou. Většina jeho děl je ve skutečnosti k vidění pouze v Metropolitním muzeu umění, National Gallery of Victoria v Austrálii, Kyoto Costume Institutu nebo vystavena v soukromých sbírkách.
Ani milánská přehlídka se z jeho stylu nijak nevymykala. Koizumi také přijal prvky, které vytvořily identitu značky Dolce&Gabbana, jako jsou například květiny. Jakým jiným způsobem by také mohl těmto dvěma návrhářům vzdát hold?
Foto: Pofimedia
Zdroje: The National News, wwd, Vogue
Nový komentář