Největším orgánem lidského těla je kůže, začneme tedy tam a potom to vezmeme od hlavy k patám.

Kůže 
Potřebuje  vitamin C. Ten se podílí na tvorbě kolagenu a elastinu. Okysličuje ji a pomáhá hojení modřin, jizev a ran.
Nejlepší zdroj: citrusy, šípky, brokolice, papája, kysané zelí, paprika, kiwi, brambory, později třešně, jahody, černý rybíz.

Vlasy
Potřebují aminokyseliny z bílkovin.
Nejlepší zdroj: tuňák, vajíčka, sýr, hovězí a kuřecí maso

Oči
Potřebují beta karoten. Je to antioxidant, chránící proti rakovině.
Nejlepší zdroj: žlutá a červená zelenina a ovoce, mrkev a také brokolice

Uši
Trpí nedostatkem zinku. Odborníci soudí, že nepříjemné vyzvánění v uchu (tintus) souvisí s nedostatkem zinku ve vnitřním uchu.
Nejlepší zdroj: mušle, drůbež, hovězí a jehněčí maso

Zuby a dásně
Potřebují: vitamin C a vápník. Je prokázáno, že ženy více trpí nedostatkem vápníku, což souvisí s menstruačním cyklem. Někdy stačí tabletka vápníku k úlevě od menstruačních bolestí a křečí. Nedostatek vápníku způsobuje i parodont, s následnou ztrátou zubů.
Nejlepší zdroj: mandle, bílé fazole, mléko, listová zelenina, losos, tofu, mák.

Nehty
Potřebují vitamin B, biotin. Ten pomáhá proti třepení nehtů, zvyšuje schopnost absorbovat vodu.
Nejlepší zdroj: vajíčka, ryby, mléko, sýr, zelí, brambory, ořechy

Srdce
Potřebuje nasycené kyseliny omega-3. Snižují krevní tlak a hladinu tuku.
Nejlepší zdroj: tuňák, makrela, sardinky a jiné mořské ryby

Pochva
Potřebuje mléčné kultury, které obnovují bakteriální rovnováhu a chrání před kvasinkami.
Nejlepší zdroj: jogurt, obsahující acidofilní kultury

KLOUBY A KOSTI
Potřebují: měď, která je důležitá pro tvorbu kolagenu, a bor, který hraje důležitou roli při vstřebávání kalcia.
Nejlepší zdroj mědi: oříšky, ledvinky, vepřová játra, mořské plody. Slunečnicová semena a luštěniny.
Nejlepší zdroj boru: hroznové víno, hrušky, jablka, hrášek a skoro všechna zelenina