Best-Kempinski charitativní psí módní přehlídka vybírá peníze pro Středisko výcviku vodících psů
Praha, 16. června 2011: Luxusní hotel Kempinski Hybernská Prague, ve spolupráci s Best Communications, místní agenturou public relations, přivítali dne 15. června charitativní psí módní přehlídku Best-Kempinski, zábavný večer celebrit a jejich psů, kteří vybírali peníze na charitu.
To nejlepší z koktejlů a psích lahůdek bylo prezentováno v krásné vnitřní zahradě hotelu Kempinski. Známé osobnosti, jako např. Marta Jandová se svým Jack Russell teriérem Katzem a voříškem Kašparem, Kateřina Kornová se svou labradorkou Růženou, Eva Decastelo se svou labradorkou Pralinkou, Janis Sidovský a Pavel Vítek se svým bullmastiffem Oliverem předváděli nejnovější psí módu. Mezi další slavné tváře, které vykračovaly po psím mole se svými chlupatými kamarády, patřila Kateřina Průšová s maltézským špicem Piškotem, Kateřina Hrachovcová-Herčíková s voříškem Puňťou, Lucie Smolíková s border kolií Angel a Anife Hassan Vyskočilová s buldokem Mikey. Přehlídku moderoval YEMI AD. Pet Fashion roztomile „oblékl“ psí modely a modelky, dodal psí obojky, vodítka a oblečení, které bylo
představeno během módní přehlídky. Nejlépe oblečení pejskové měli na sobě nejžhavější kousky této sezóny, včetně topů, triček, čepic a barevných obojků.
Zatímco psi vrtěli ocasy, zbytek hostů se usmíval díky koktejlům inspirovaným psí tématikou, které připravil Pernod Ricard, jeden z hlavních sponzorů. Hosté si dopřávali vytříbené nápoje jako např. Chau Chau Libre, Havana Hound, Gin & Terrier, Labrador´s High Society, Boxer on the beach, Barktini Sour, Long Tailed Ice Tea, Becherovka Bulldog. Tato akce, která se konala 15. června, se časově shodovala se dnem svatého Víta. Svatý Vít je patronem psů.
Následně po módní přehlídce byla uspořádána aukce, která získala finanční prostředky pro Středisko výcviku vodících psů, jež poskytuje vycvičené asistenční psy zrakově postiženým. Mezi dražené položky, které byly nabízeny, patřily hotelové pobyty s Kempinski v Budapešti a Ishtaru včetně letenek od společnosti Malev Airlines, hotelový pobyt v Emirates Palace Hotel Abu Dhabi, dvě VIP vstupenky na koncert Bryana Adamse s možností poznat zákulisí koncertu a osobně se setkat se samotným zpěvákem od Live Nation Czech Republic, poukázka na osobního řidiče od společnosti Váš osobní řidič, poukázka na citrín a výrobu šperku od Diamon Club, hudební produkce od DJ Marwin Shamma a poukázky od psí školky Happy Dog. Výtěžek aukce a tomboly o další zajímavé ceny dosáhl částky 210 000 Kč.
Středisko pro výcvik vodících psů (Czech Guide Dog School) je členem Mezinárodní federace vodících psů a součástí Sjednocené organizace nevidomých a slabozrakých (Czech Blind United), která pracuje na ochraně zájmů nevidomých a jinak zrakově postižených občanů, stejně tak jako nabízí své služby na jejich integraci do společnosti. Každý rok získá 20 nevidomých svého nového psího průvodce. Aby tomu tak mohlo být, musí se každoročně do přípravy zařadit 30 malých štěňat – budoucích vodicích psů. 60 až 70 % štěňat úspěšně dokončí výcvik a ti, kteří ho nedokončí, najdou domov u pečující rodiny. Výchova a vzdělání štěňat do jednoho roku věku, před zařazením do výcviku, stojí každoročně více než 720 tisíc Kč a v České republice má vodicí psy více než 600 nevidomých. (Motto každého psa: „Smutné oči štěněte zabírají“).
Euan Edworthy, výkonný ředitel, Best Communications: „Best Communications s nadšením zorganizovala tuto charitativní sbírku v hotelu Kempinski. Tým agentury Best Communications je plný milovníků psů, takže to pro nás byla velká událost, do které jsme se s láskou zapojili. Středisko výcviku vodících psů je velice užitečná organizace a finanční prostředky získané na akci pomohou ve výcviku deseti psů.“
Peter Knoll, generální ředitel, Kempinski Hybernská Prague: „Vřele uvítáme všechny hosty hotelu Kempinski Hybernská Prague, ať už přijdou po dvou nebo čtyřech nohách, a to, že máme nádhernou skrytou zahradu v centru města, nás přímo nutí být přátelsky nakloněni především psům. Jsme proto potěšeni, že se můžeme zapojit do takové velké akce spolu s Best Communications, zejména když podporuje tak dobrou věc. Středisko výcviku vodících psů je něco, co je obzvláště blízké našemu srdci.“
Hana Jasenovcová, ředitelka, Středisko výcviku vodících psů: „Na každého vodícího psa, který bude asistovat nevidomému, musíme získat minimálně 24 000,- Kč, abychom mohli do výcviku zařadit zdravého a povahově vyrovnaného psího studenta. S penězi, které se dnes večer podařilo vybrat, budeme schopni nabídnout více svobody a nezávislosti pro zrakově postižené lidi, prostřednictvím precizně vybraných, vychovaných a vycvičených vodicích psů. Jsme tak vděčni Best Communications, Kempinski Hybernská Prague a všem celebritám, sponzorům a hostům, kteří pomohli uskutečnit tento večer.“
Partneři a sponzoři akce
Best Communications a Kempinski Hybernská Prague by rádi poděkovali následujícím partnerům a sponzorům za jejich milou a štědrou podporu této akce (kromě již výše uvedených):
- 1. Pražská pekárna pro pejsky
- Avon
- Buddha Bar
- Cafe Restaurant Sokolovna Průhonice
- Celtima
- Clinique/Estee Lauder
- Danone
- DAP by Yemi AD
- Diamond Club
- Estee Lauder
- Francouzská restaurace v Obecním domě
- Galerie Dolmen
- Green Academy
- Hotely Kempinski
- Chateau Mcely
- Molton Brown
- Monsoon Spa
- Mystic Temple
- Neubauer & syn
- Reni Walther
- Škola pro psy
- Veterinární klinika MVDr. Herčíka
Nový komentář
Komentáře
Charita je dobrá věc,ale proč dělat z těch psů šašky?
Anife má psa? Předpokládám a doufám, že je vypůjčený...