I když je zima, nevzdávejte se pohybu. Řada z vás jezdí ráda na kole, chodí na procházky nebo běhá. Odborníci uvádí, že pohyb v zimě, je stejně prospěšný jako v jiném ročním období a navíc vám pomůže s otužováním. Pokud se venku hýbete, nepotřebujete tolik teplých vrstev. Nemusíte se bát, že nastydnete, naopak, tělo se adaptuje na chladnější vzduch a vám bude po aktivním pohybu dobře. Na kolo to v zimě moc není, ale běhat můžete, i když mrzne. Že je brzy tma? S tím vám pomůže lehká čelovka a pro vaši bezpečnost vrchní sportovní oblečení s odrazovými materiály. Sport vám pročistí hlavu a přinese dobrou náladu.

Nezapomínejte na pitný režim. I když nepociťujete pocit žízně jako v létě, přísun tekutin je pro tělo stejně důležitý ať je zima, mráz nebo horké léto. V zimním období se pohybujete ve vytopených místnostech, kde je navíc sušší vzduch. Dostatek vody je také dobrou prevencí před onemocněním. Jestliže pijete málo, vaše tělo je oslabené a je náchylné pro běžné a neoblíbené podzimní potíže - typickými onemocněními v zimním období jsou virózy, rýma, kašel, případně horečnatá onemocnění. Nezapomínejte, že pokud onemocníte, vaše tělo potřebuje větší množství tekutin. Jednak při rýmě, kašli, zvýšené teplotě a pocení dochází k větší ztrátě tekutin, jednak organizmus potřebuje zvýšené množství tekutin na vyplavení odpadních látek.

Pokud bojujete se závislostí na kouření, pak by vás mohla zajímat aktuální novinka. Od letošního podzimu můžete vyzkoušet vaporizér, který na náš trh dorazil pod značkou blu. Vaporizér nabízí dospělým kuřákům méně škodlivou alternativu užívání nikotinu, protože neobsahuje tabák a nedochází v něm k žádnému spalování, které má na svědomí několik tisíc škodlivých látek. Kromě toho nabízí elegantní minimalistický design ve třech barevných provedeních a celou řadu přichutí. Od klasické tabákové přes několik ovocných až po svěží mentol.

Nepodceňujte význam snídaně, která by měla být vyvážená. Vaše tělo potřebuje dostatek energie, kterou nastartujete právě snídaní. Měla by obsahovat vlákninu, potřebné minerály a vitamíny. I když je zima, snažte se do snídaně zařadit ovoce nebo cereálie. Vhodnou snídaní jsou i rýžové nebo ovesné kaše.

Reklama