Jezte zeleninu ke každému jídlu
Kim Kardashian připisuje svůj úbytek hmotnosti po porodu vypuštění sacharidů a zvyšování příjmu zeleniny. „Salát jím ke každému jídlu, i ke snídani,“ řekla pro magazín People.


Foto: Profimedia

Pište si, co sníte
Carrie Underwood je dlouholetá výživová novinářka, která pomocí aplikace MyFitnessPal zaznamenává vše, co jí. Jinak říká, že by její mozek nikdy neupozornil, že jí dost.


Foto: Profimedia

V restauraci si objednejte raději dva předkrmy než předkrm a hlavní jídlo
To je rada od bývalého trenéra Jennifer Lawrence Daltona Wonga, který herečce pomohl naladit se na roli jako je Mystique v X-Men: First Class. Když pak napsal knihu o zdravé výživě, herečka mu poděkovala v předmluvě.


Foto: Profimedia

Nejezte venku
Herečka Candace Cameron Bure radí, abyste raději jedly doma a ven nikdy nevycházely hladové. A když už nestíháte, vezměte si do kapsy proteinovou tyčinku, aby vás hlad nelákal dát si třeba burger ve fastfoodu.

Foto: Profimedia

Vyvarujte se jídla pozdě v noci, ale i brzy ráno
Jennifer Hudson po spolupráci s Weight Watchers v roce 2010 rapidně zhubla několik desítek kilo. V nedávném rozhovoru pro britskou televizní show Lorraine uvedla, že jedním z klíčů k udržení jejího vzhledu je zdravý rozum, pokud jde o načasování jídla. „Jsem velmi opatrná na to, co a kdy jím,“ řekla. „Pokud je časně ráno a já nemůžu už spát, stejně si nejdu hned dát snídani. Počkám, až se organismus trochu probudí.“

Foto: Shutterstock

Reklama