Zodpovědná konzumace není žádný extrém, ale moderní způsob, jak si naplno užít výjimečné chvíle, kdy kvalita, autenticita a zážitek stojí na prvním místě. Své oblíbené drinky si můžeme vychutnat střídmě a s rozvahou a zároveň přitom objevovat kvalitu, kterou značky Pernod Ricard, předního hráče na trhu s prémiovými destiláty, nabízejí.
Trendy v oblasti nealkoholických a nízkoalkoholických nápojů
Suché měsíce nemusí být jen o odříkání, ale i objevování nových chutí a variací. Na to reaguje i trh s nealkoholickými a nízkoalkoholickými nápoji, které zažívají v posledních letech boom. „Podle aktuálních statistik[1] si více než 60 % spotřebitelů alespoň jednou za měsíc zvolí nealkoholický nebo nízkoalkoholický drink, přičemž mladší generace a lidé ve věku 25–34 let jsou hlavními hybateli tohoto trendu. Tento posun je také patrný v oblibě „suchých měsíců“, kdy lidé hledají způsoby, jak omezit konzumaci alkoholu, aniž by se vzdali společenských rituálů spojených s návštěvou barů či večírků,“ říká Jiří Richter, gin ambasador společnosti Pernod Ricard Czech Republic.
Budoucnost patří rozmanitosti
Díky této novince si milovníci ginu mohou užít oblíbený nápoj při každé příležitosti, bez kompromisů na chuti či zážitku.
Inovace v oblasti nealkoholických koktejlů mimo jiné přispívají k udržení návštěvnosti podniků i během „suchých měsíců“. Beefeater 0.0% umožňuje návštěvníkům pobavit se v baru s přáteli a přitom si vychutnat svůj koktejl bez alkoholu. „Naše nealkoholická varianta Beefeateru je ideální volbou pro ty, kteří chtějí omezit konzumaci alkoholu, aniž by museli slevit ze svých chuťových nároků. Jsme rádi, že můžeme přispět k rozšíření nabídky v barech i domácnostech,“ uzavírá Richter.
Beefeater 0.0% v 0,7l lahvi pořídíte za 499 Kč. K dostání je ve vybraných obchodech, barech, restauracích a e-shopech, třeba na prestigeselection.cz.
[1] Zdroj: foodinstitute.com
Nový komentář