1) Ujasněte si, proč to děláte

Spontánní rozhodnutí jsou fajn. Pokud to ale s pravidelným cvičením myslíte vážně, měla byste vědět naprosto přesně, proč se do něho pouštíte. Začínáte běhat jen proto, že to teď dělá každý? Nebo se vypravíte do posilovny, protože vás tam poslala kolegyně? S tím si dlouho nevystačíte, vaše nadšení pravděpodobně brzy vyhasne. Napřed jasně pojmenujte důvod, který vám bude stát za námahu. Ať už potřebujete vypadat skvěle v plavkách, zbavit se bolesti zad, nebo shodit pár kilo, abyste se vešla do oblíbeného oblečení. Zároveň s tím si také stanovte cíl, ale reálný! Jinak vás bude demotivovat, že se k němu ne a ne propracovat.

2) Dělejte to, co vás skutečně baví

Výběr sportu je stěžejním úkolem. Pokud vás bude bavit, jinou motivaci hledat nemusíte. Ráda tančíte? I to je pohyb, a často velmi náročný. Začít můžete také s dlouhými vycházkami, nebo projížďkami na kole. Jak je ctěná libost. Stačí jen dělat to pravidelně a poctivě.

3) Najděte si parťačku

Ve dvou se to lépe táhne, to je známá věc. Pokud máte kamarádku, která také touží dát si pořádně do těla, dělejte si navzájem společnost, podporujte se a hecujte. Nikoho takového neznáte? Nevadí. Lepší, než pokaždé přemlouvat přítelkyni, která to stejně dělá jen kvůli vám, je najít si parťačku na seznamce, sociálních sítích, nebo třeba přímo na kurzu, který si zvolíte.

4) Zaplaťte si drahý kurz a ideálně i trenéra

Pokud nepřehazujete peníze lopatou, vysoká částka vynaložená na permanentku vás pravděpodobně motivuje na hodinu vyrazit. Přece to nenecháte propadnout! Někde si navíc můžete zaplatit i trenéra, který už si na vás došlápne. Můžete si třeba také koupit vybavení či oblečení, které přece nenecháte jen tak ležet ve skříni.

5) Všude to rozhlaste

Začínáte na sobě makat? Pochlubte se tím známým, přátelům i rodině - při osobním setkání, na sociálních sítích, zkrátka kde jen to jde. Pak už vám bude hloupé se změnou životního stylu jen tak slabošsky seknout. Můžete se i s někým vsadit o výhru, která stojí za to.

Zdroj fotografií: www.shutterstock.com

Čtěte také:

Reklama