Sport s sebou bohužel ale často nese i zvýšenou finanční zátěž pro rodiče malých sportovců. Pro ty, kteří si z různých důvodů nemohou dovolit hradit třeba kroužky nebo sportovní výbavu, je tu Česká olympijská nadace a její partneři, jako je například společnost Procter & Gamble, která nyní z prodeje svých produktů věnuje určitou částku na sport dětí. A zapojit se může každý – stačí zakoupit některý z jejích produktů, například Ariel, Jar, Lenor nebo Pampers, v síti drogerií Rossmann a automaticky poputuje jedno procento z ceny k malým sportovcům.

64622a2603e38obrazek.jpg
 
Úspěšná tenistka Lucie Šafářová si uvědomuje, co vše jí sport dal a nyní, když je sama maminkou, také to, jak moc je důležitá podpora sportujících dětí. “Kdybych sama nezískala v dětství podobnou podporu, určitě bych si nesplnila sen být na olympiádě. Proto jsem se stala ambasadorkou olympijské nadace a chci pomoci plnit další dětské sny. Budu ráda, pokud mi s tím pomůžete,” říká Lucie. 
 
Sport učí děti fair play a získají díky němu sebedůvěru
 
Česká olympijská nadace existuje už 10 let a za tu dobu podpořila téměř 4000 dětí. Přispívá dětem bez ohledu na výkony, důležité je nadšení pro sport a to, že děti baví. Veronika Opršalová, ředitelka České olympijské nadace, upřesňuje: “Přispíváme dětem nejen na oddílové příspěvky, ale i na sportovní vybavení, soustředění a kempy či sportovní prohlídky. Sport může být pro děti zásadním formujícím faktorem. A to nejen z hlediska fyzického zdraví, ale i toho psychického. Děti se naučí, co je to fair play - ve sportu, ale i v životě. Najdou si kamarády, se kterými mají společné zájmy. Kromě toho jim sport dodá odhodlání, sebedůvěru a morální zodpovědnost. Velmi si vážíme toho, že společnost Procter & Gamble naši nadaci dlouhodobě podporuje.” 

64622a3707b5fobrazek.jpg
 
Každodenní šampioni
 
Produkty Procter & Gamble pomáhají v 90 % českých domácností s každodenními pracemi a hygienou – ať už se jedná o praní se značkami Ariel nebo Lenor, mytí vlasů s Pantene nebo Head & Shoulders, mytí nádobí s Jar, holení s Gillette, čištění zubů s Oral-B nebo přebalování dětí s Pampers, u všech těchto denních aktivit produkty Procter & Gamble asistují. Není tedy nic jednoduššího, než při příštím nákupu těchto produktů zamířit do drogerie Rossmann a nakoupit rovnou celou zásobu, protože až do 23. května z každého zde zakoupeného produktu od firmy Procter & Gamble poputuje jedno procento z jeho ceny přímo na podporu sportování dětí ze sociálně slabých rodin, kterým pomáhá Česká olympijská nadace.

64622a1d31a1dobrazek.jpg
 
“V P&G se zaměřujeme na zlepšování života komunit všude tam, kde působíme. Abychom podpořili širší přístup dětí ke sportu a dali jim šanci vést zdravější život, nyní ve spolupráci s Lucií Šafářovou a drogerií ROSSMANN přispíváme České olympijské nadaci a jejím prostřednictvím sportujícím dětem,“ vysvětluje Neven Kružljak, marketingový ředitel společnosti Procter & Gamble.

 
Více o probíhající akci najdete na webu olympijskytym.cz.

Další informace o České olympijské nadaci najdete na www.olympijskanadace.cz.