Krásný den i když v objetí nepříznivého počasí, přeji všem.

Reklamace na zakoupené zboží? Toho bylo, ale v podstatě většinu jsem vyřídila bez větších problémů.

Ovšem dali jsme si opravit horkovzdušnou troubu, sice již staršího typu, ale přesto mě nenapadlo, jak dopadnu.

Manžel troubu odvezl k opraváři a po prvním jeho shlédnutí: to nebude nic velikého, přijeďte za týden. Bylo to vloni v listopadu, tedy před vánočním pečením. Jakou já měla radost, že budu opět péct, ale jaké bylo moje překvapení. Manžel jel pro troubu, zaplatil 800 Kč, přivezl, zapojil, dobrý, svítila, paráda. Druhý den jsem zadělala těsto víceméně na zkoušku, jako kdybych tušila, co mě čeká. Trouba svítila, ale nehřála. Těsto jsem vyndala z plechu a dala péct do remosky a manžel volá opraváře. Já se u Vás zítra stavím.

Přijel, koukal, jako kdyby jsme mu ubližovali, něco málo se v ní porýpal a řekl, že je již stará. Na moji otázku, proč nedal manželovi fakturu o zaplacení a opravě, reagoval neadekvátním chováním, přímo si na mě zařval, co bych ještě nechtěla, a než jsme se zmohli na slovo byl pryč.

Co teď, zavolali jsme jinému soukromníkovi, ten ochotně přijel, troubu prohlédl a sdělil, že ji odpálil pan opravář, jelikož zapojil drátek jinam než měl. Ptá se máte lístek od opravy a my že ne, no tak a je to, teď ji opravdu můžete vyhodit. Kdyby Vám vystavil potvrzení, byl by nucen proplatit nejen opravu, ale i určitou část trouby, přestože byla staršího typu.

Rezignovala jsem, troubu jsme vyhodily, ale poučili se, jedině vždy potvrzení, čili vládne alibismus.

Věrulinka


Asi bych panu opravářovi něco naježil pod stromek. Třeba odpálenou horkovzdušnou troubu před vchod. Nebo tak něco. A nepomohlo by mu ani to, že by byl už starý.