Za posledních cca 15 let reklamuji poměrně často. Převážně se jedná o boty. Reklamace - až na výjimky, kdy mám pocit, že boty nejsou určeny k účelu, ke kterému jsem je zakoupila (alespoň podle reakcí těch, co reklamaci vyřizují) - jsou reklamační řízení v pohodě.
Poslední kuriózní reklamace proběhla koncem června. Na větší nákupy chodíme s manželem. Pomáhá nejen s těžkým vozíkem, ale tím, že se u pokladny stará o nákup (vyložení na pás a zpět srovnání do vozíku), mohu s větším soustředěním sledovat, zda "markování" na pokladně je O.K. Ještě před odchodem od pokladny projedu účet - ano položky souhlasí. Jaké však bylo doma moje překvapení, když jsem zjistila, že za balení ochucené limonády jsem místo 29,40 zaplatila 77,40. Podotýkám, že pokladní použil čtečku kódu, takže o selhání člověka na pokladně se nejednalo. Nedalo mi to a účtenkou jsem vyrazila do příslušného marketu. Samozřejmě, že jsem měla mizivou šanci, ale šlo mi i o ostatní zákazníky.
První reakce na reklamaci (toto oddělení je spojeno s informacemi) nebyla potěšující. Paní trvala na dodání příslušného nápoje. Vysvětlila jsem jí, že událost se stala v pátek těsně před jejich zavíračkou, že jsem na problém přišla při kontrole účtu v sobotu večer a že tedy v nedělní dopoledne tyto nápoje s sebou opravdu nemám. Začala tedy prověřovat moje tvrzení, že jinak jsou účtovány jednotlivé kusy a jinak celé balení po 6-ti kusech. Dala mi za pravdu, vrátila mi nějaký peníz, abych v klidu domova zjistila, že těch 112,- korun není celá částka, která by mi patřila. A závěr - napsala jsem neprodleně e-mail na ředitelství, kde jsem situaci popsala. Na odpověď stále čekám...
A v současné době uvažuji, že takovýmto marketům navrhnu zlepšovák. Zákazník si sám projede nákup čtečkami u pokladny a pokladní (která/ý bude průběh kontrolovat) zajistí pouze předání peněz či transakci platby kartou. Nemusely by takto fungovat všechny pokladny, ale jedna či dvě by se hodily.
george
Milá George,
o podobných pokladnách se uvažuje už dloho, šlo by o to, že v každém zboží by byl chip, který by vyslal při průchodu kolem pokladny svůj kód. Vy byste pouze přiložila svou vlastní chipovou kartu (třeba Česká spořitelna je měla vyrábět už od začátku léta, ale nic se stále neděje) a šla byste v klidu domů. Vše by proběhlo automaticky.
Nový komentář
Komentáře
kolikrat,mi nesouhlasily ceny,ale ja se vždy ozvu a vim čím se mam branit
Minulý týden velký nákup - očima "lítám" na markovaných položkách: 2 ks chleba 2x 19.90 Kč. Rychle se ozvu - je to šumavský - ten je levnější. Dobře - odečteme. Pak 2x 10.90 Kč. Po zaplacení zjistím, že "odečteno" bylo znova přičteno (2x19.90 + 2x19.90 + 2x10.90)- čili ve finále mě 2 chleby přišly přes 100,- Kč. Na informacích vráceno 80,- Kč. Dobré, ne!?
On je nějakej rozdíl, jestli tu čtečku, která načetla blbě, drží v ruce pokladní, nebo visí na zdi?
jooo, párkrát už jsem nechala zboží u pokladny, protože ani nebylo v databázi pokladen... asi ho chtěli dávat zadáčo...
Jojo,zrovna nedávno jsem byla Bille...jeste že jsem měla víc peněz,páč to všechno stálo daleko víc než podle uvedených cen na regálech
Taky pečlivě kontroluji účty, protože kdybych jednou nezkontrolovala, něco by nesouhlasilo. Mám na to štěstí.
Nebo smůlu.
jo účtenky skýtají mnohá překvapení
taky fakt nesnáším jak mě na těch kasách honí jsem tam na závodech či co
kontroluji i kvůli desetikoruně....jde o princip, nenechám se okrádat, že mají bordel
je pravda, že občas ceny jaksi nesouhlasí, už jsem se naučila to kontrolovat
Paragony zásadně kontroluju. Rozdíl třeba 20, 30 Kč není vyjímkou, naštěstí na informacích mi vždycky v klidu rozdíl vrátili.
Jezdím na týdenní nákupy do Globusu a musím se přiznat, že při účtu 2500,-Kč a té hromadě položet fakt nemám sílu asi chuť to kontrolovat. Možná moje smůla!
Teď jsem si vzpomněla. Když byla kamarádka v Americe, bydlela u 90-ti leté paní. Ta si koupila džus, zřejmě jak z něho pila, tak jí tam napadali drobky a džus jí začal plesnivět. Vyrazila po určité době s napůl vypitým džusem a bez paragonu do obchodu. Co myslíte?! Peníze vráceny s velkou omluvou... (Jenže oni si tam lidi tolik nevymýšlí jako u nás.)
ale posledně jsem byla za "šiditelku" já....
...kupovala jsem nějaký ovoce,tuším že hrozny...cca 60kg...i na váze ta částka byla správně, ale u pokladny na mě paní koukala...
...bůhví kde jsem vzala a nalepila na sáček lístek od cibule za 15,-...
Připadala jsem si fakt jako bych to udělala schválně....
Poslední dobou mi vždycky namarkují víc v Delvitě, pokaždé si pořádně projedu účet a hned se vracím k pokladně. Za to zdržení to stojí, nesnáším, když mě někdo "okrade" i když je to pár korun.
můžu jen děkovat že mám docela dobrou paměť na čísla a při nákupech se nesnažím honem honem uklízet zboří do tašek a vozíku, ale spíš kontroluju, cio za částky naskakuje na kase a když se mi něco nezdá. hned to řeknu....
....z domu bych s tím už nikam nejela, to by musela být opravdu velká částka....
Kiksy na pokladně se prostě stávají - já jsem pracovala téměř rok brigádně jako pokladní a občas se mi to prostě stalo. Když to byla moje chyba nebo špatný údaj ve čtečce, prostě jsem se zákazníkovi omluvila a poslala ho na reklamace. Ale když jsem udělala chybu, kterou jsem se snažila napravit, a zákázník na mě na celý obchod řval, že jsem zlodějka a chtěla jsem ho okrást, měla jsem chuť mu to zboží omlátit o hlavu a namarkovat mu ještě přiřážku za drzost. Není reklamace jako reklamace a není zákazník jako zákazník - někdy je opravdu těžký být příjemnou pokladní
mě před pár lety naúčtovali v kauflandu asi 65 kilo cukru,sice se mi zdál účet vysoký,ale nekontrolovala jsem to, až doma...peníze mi vrátili s omluvou....
jinak hypernova je tím známá,že mají jinou cenu ve čtečce a jinou na regále
To se asi stane občas každému, řeším to tak, že za zboží chci vrátit peníze, ať si ho nechají. Když je problém, nechám si zavolat vedoucí a přemarkovat třeba celej nákup... je to sice na dlouhé lokty, ale příště už jsou vstřícnější.
To já se pohádal s jednou pokladní v Hypernově, kvůli kosmetickému kufříku. Měli tam paletu označenou velkou cedulí AKCE!! kufřík kosmetický za 89 Kč ( nekupte to za tu cenu:) ) Když jsem kufřík donesla ke kase, namarkovala mi 389 Kč a tvrdila mi že akce skončila. Ani mi nechtěla zavolat vedoucí, tak jsem jí tam ten kufřík radši nechala. ČOI na ně!!!!