Společnost SPAR ČOS myslí i na své nejmenší zákazníky. Právě pro ně byl v roce 2008 stvořen Dráček INGO, maskot, který je vždy zárukou dobré zábavy. Dráček INGO, který byl naposledy spatřen na Prague Food Festivalu 2013, se pravidelně objevuje na nejrůznějších akcích a přináší dětem soutěže a drobné dárečky. Společně s Dráčkem INGO připravil SPAR ČOS pro děti také věrnostní program „Vstupte do světa Dráčka INGA“, který probíhá od 6. března do 9. července 2013. V rámci tohoto programu mohou rodiče dětem za nasbírané body zakoupit hračky za speciální ceny.

Dráček INGO

„Dráček INGO je postavička, která se již pravidelně objevuje na nejrůznějších akcích, kde přináší dětem zábavu, soutěže a drobné dárky,“ říká Martina Malcová, vedoucí oddělení marketingu společnosti SPAR ČOS. „Letos se oblíbená postavička ukázala například na veletrhu Biostyl, akci s Večerníčkem na zámku Loučeň nebo na premiéře filmu Kovář z Podlesí a dalších akcích,“ dodává Martina Malcová.

Dráček INGO má své webové stránky i časopis

A kde se oblíbená postavička objeví příště? V následujících měsících zavítá na tyto akce:

Dráček INGO

27.5.-1.6.2013 – Týden sportu a Den dětí v Europarku Praha- Štěrboholy

1.6.2013 – Den dětí v OC Varyáda Karlovy Vary

9.6. až 23.6.2013 – Divadélka pro nejmenší Europark Praha- Štěrboholy

16.6.2013 – Premiéra filmu Univerzita pro příšerky v Park Hostivař

7.9.- Piknik s časopisem F.O.O.D. u Chodovské tvrze v Praze

Dráček INGO má své vlastní webové stránky www.dracekingo.cz. Na nich si děti mohou zahrát puzzle či pexeso, zjistit více informací o věrnostním programu nebo o časopise INGO. Časopis INGO je čtvrtletník, v němž děti najdou spoustu soutěží, vyplňovaček a her. Na jeho nové číslo se děti mohou těšit v polovině června. Distribuován dětem je na všech pobočkách společnosti SPAR ČOS.

Vstupte do světa Dráčka INGA

Dráček INGO

„Věrnostní program „Vstupte do světa Dráčka INGA“ vznikl především s cílem oslovit rodiny s dětmi, aby i ti nejmenší, kteří k nám chodí nakupovat, mohli dostat odměnu za pravidelné návštěvy,“ říká Martina Malcová, vedoucí oddělení marketingu společnosti SPAR ČOS. „Za získané body mohou rodiče dětem výhodně zakoupit hračky. Program se setkává s velkým úspěchem. Již jsme udělali radost s 5 400 hračkami a mezi zakoupenými hračkami jednoznačně vede Mazlíček akrobat,“ dodává Martina Malcová.

Věrnostní program „Vstupte do světa Dráčka INGA“ probíhá do 9. července 2013 a za každý nákup nad 200 Kč nebo za produkty označené symbolem INGO mohou rodiče získat INGO body. Za dvacet nasbíraných INGO bodů si děti mohou vybrat z devatenácti hraček za speciální cenu.

Více informací na:

www.facebook.com/Interspar.cz
Staňte se našimi fanoušky!

TÉMATA:
RODINA