Stejně tak jako muži touží a obdivují luxusní automobily značky Ferrari, Lamborghini či Aston Martin, tak i my ženy „máme to svoje“. Tak například já patřím mezi obdivovatelky a majitelky kočárku Bugaboo, a když mi nedávno dorazila pozvánka na sraz kočárků této značky, mail jsem nejdříve smazala. „Mám na práci přece zajímavější aktivity,“ řekla jsem si. Ale na druhé straně mi sraz ležel v hlavě, už jen ze zvědavosti, jak bude akce probíhat.
Tato značka dělí maminky na dvě poloviny, jedna polovina patří k zarytým fanouškům, druhá kočárky nemusí, protože jim přijdou předražené nebo ošklivé. Já říkám, každý ať si vozí své miminko, v čem uzná za vhodné. Ale osobně tíhnu ke skupince, která si taky myslí, že tento kočárek je nej, a to nejenom z toho hlediska estetického.
Díky své lehké a úzké konstrukci, lehké ovladatelnosti a skládatelnosti je tenhle kočárek opravdu prvotřídní. Stala jsem se i fanynkou na Facebooku, členky tohoto klubu zde občas žhavě diskutují, jak si kočárek „vytunit“, vyměňují nebo prodávají si mezi sebou různé barevné doplňky na kočár, radí si, čím ho čistit. No občas je to trochu „slepičárna“. Budiž.
Sraz se konal v pražské Grébovce a dorazilo sem kolem padesáti maminek s potomky, a některé tam „dotlačily“ i svou drahou polovičku. Některé si zde domluvily sraz, aby se osobně poznaly, a hned si začaly chválit kočárky. „Ten váš kočár je tak hezkej,“ pěly ódy. „Já jsem děsně nerozhodná, co se týká barev, a díky vám si vždy skvěle vyberu, protože mi vždy tak dobře poradíte,“ mluvila jiná maminka. Hlava mi šla trochu kolem. Raději jsem popošla o pár metrů dál a věnovala se prohlídce novinek.
Skladba maminek byla překvapivě velmi různorodá. Možná by někdo čekal jen vystylované dámičky, ale opak byl pravdou. Je vidět, že láska k tomuto kočárku jde napříč ekonomickými i sociálními statusy. Taktéž bylo zarážející, že převládaly matky se dvěma a více dětmi. Osobně si totiž myslím, že všechno nové a stylové si matka pořizuje výhradně u prvního „vymazleného“ potomka. Tento postřeh může znamenat buď to, že láska ke kočárku přetrvává i po prvním dítěti, nebo že až u druhého dítěte již matka nepodcení význam kvalitního kočáru a ráda si za něj připlatí.
Všechny maminky si to na srazu užívaly, horlivě diskutovaly nad novinkami, ještě horlivěji řešily, jakou barvu nebo design zvolí na dílčí části svého kočárku, tak aby to vypadalo „cool“. Mladý urostlý generální manažer značky, pan Helge, který novinky osobně prezentoval, byl pro nás ženy též velkým zpestřením. Zajištěná zábava pro všechny přítomné děti byla pro „unavené“ maminky to pravé ořechové.
V neposlední řadě pak i zajištěné nápoje a občerstvení v podobě sladkých dortíků zabodovalo v celkovém dojmu této akce. Summa summarum, byla to velmi nenucená příjemná akce, která měla styl a šmrnc, ostatně tak jako sám kočárek.
Nový komentář
Komentáře
peetrax — #25 Byla to narážka na to, že tady uráží maminky, o kterých vůbec nic neví... Jen proto, že si koupí takto drahý kočárek, tak už jsou řazený mezi snobce a jakési VIP lidičky... Přitom je tam spousta úžasných mamin, plno z nich na ten kočárek šetří co může a jen proto, že je to prestižní značka, která chce dopřát maminkám to, že se můžou sejít ve větším počtu, se do nich tady ti inteligenti navážejí! Normální člověk to přejde a to i když se mu to nelíbí... Mě se taky spoustu věcí nelíbí, ale rozhodně nemám potřebu, to těm lidem nějak hanit... Ten kdo haní, většinou jen závidí... A tady se zrovna projeví jejich přirozená inteligence... Tak se mezi ně klidně dál řaďtě
nicollett — #17 kdo má jiný názor anebo má po krk zdejších PR článků, je samej inteligent? Tak to se hrdě hlásím do jejich řad!
Rikina — #16 No žejo?
nicollett — #17 Bez vyjadřování k tvé či číkoli inteligenci - tady jsou čtenářky jen přejedené reklamních článků a implementování reklam na cokoli do jinak normálně se tvářících článků. Proto to pozdvižení. Jinak každému, co jeho jest
člověk by si od těch všudypřítomných reklam docela rád odpočinul. Kéž by tu byly normální články! Aspoň půl napůl kdyby to bylo. Ale to jsou buď staré přejaté "novinky", anebo reklama na cokoliv. Blbá doba, když si lidi nemůžou pokecat bez toho, abych pak měli něco kupovat.
on to prostě není sraz, ale předváděčka a matky zfanatizované "mladým urostlým generálním manažerem značky" si pak přiobjednají 10 boudiček navíc, aby je mohly střídat
gerda — #8 Výborný a hlavně trefný a výstižný příspěvek do diskuse. V poslední době je tu hodně reklamních článků., což se mi nelíbí.
nicollett — #17 Holt kvalita...hm. A kdopak si dneska pořizuje tři děti?
Mě by jen zajímalo jestli ty maminy budou jezdit na takový sraz i cca za dva roky až dítě bude chodit a kočár nebude potřeba. Budou ho vytuňovat i pak? A vybírat barevné kombinace?
Rikina — #16 no, ale furt se to točí jen okolo něčího děcka.. a děti, zvláště cizí, jsou mi úplně volné a kolikrát je ani ráda nemám..
No koukám, že komentují skoro samý inteligenti... To, že si někdo koupí takový kočárek, neznamená že musí být nutně ve vatě, ale kdo po něm touží, tak dá raději 12tisíc za použitý, než za nějakou polskou šunku... tyto kočárky vydrží klidně i na 3 děti a nic se jim nestane, to je hold kvalita za kterou si zaplatíte...
A to, že se udělá takovýto sraz, nemusí znamenat, že jde jen o kampaň jak vnutit zboží, ale i o to, že se opravdu sejdou milovníci těchto kočárků a jako bonus jim bude představen nový kousek, který se do prodeje chystá... Plno maminek ho má již objednaný, nebo nad objednáním uvažuje a chtělo si ho osahat, než se dostane do obchodu, takže to byl takový bonus navíc k příjemnému odpoledni
Hezký den všem
Suzanne — #14 Vlastně máš pravdu.
Je to sice reklama a celkem o ničem, ale například dnešní článek o tom, že "syn spolkl knoflík..." jsem vůbec nenašla odvahu otevřít v předtuše, že tam bude plno podrobností, které vědět doopravdy nechci. Musím-li si tedy vybrat mezi tělesnými pochody cizích nemluvňat a reklamou na nekřesťansky drahé kočárky, tak ty kočárky jsou mnohonásobně bezpečnější čtivo.
To jsou tedy srazy
No tak po shlédnutí obchodů mi přijde, že je to stejné jako sraz nositelek kabelek LV. Budiž jim přáno
Ale článek mě nijak nepohoršil
Holky, vy se tu tak pěkně rozčilujete, že se musím podívat, co je to vůbec za kočárky
ta : Možná by někdo čekal jen vystylované dámičky, ale opak byl pravdou.
Co je opak vystylované dámičky?
já si představuju všelicos
Rikina — #10 připadám si kolikrát, jako bych děti vozila na dřevěném vozíčku
. Protože pokaždé se zděsím, když zjistím, kolik ty kočárky (ze kterého dítě za chvilku vyroste) stojí. Cena pomalu jak za ojeté auto
Navíc jsou kočárky jaksi malinké, děti se rodí čím dál větší, tak na co takové vydání?
U mě je to snobárna.
gerda — #6 Když já jsem asi naivní, furt mám nějaké očekávání, že to přece nemůže být zas jenom další PRko... a vono jo.
Co naděláš. Navíc teda ty kočárky takhle na fotce nevypadají jako něco mimořádného, já bych to nepoznala, že to má být nějaká prestižní záležitost.
Koukala jsem na tenhle kočárek a zrovna se mi nelíbí. Takže na sraz nepujdu a ani me to nemrzi.
no co co co?
Senioři mají předváděcí akce s dekama, mladicím se předvádějí úžasné kočárky
Každopádně to s oběma skupinama myslí prodejci upřímně.
asi tak úžasné to nebude, když se tomu musí dělat taková reklama...