Průměrná délka spánku by se měla pohybovat mezi 7 až 8,5 hodinami. A pokud se člověk probouzí svěží a plný energie do dalšího dne, může si s klidným svědomím říct, že se dobře vyspal. Pokud tomu tak není, sáhne buď pro bylinky či doplňky stravy. Například pro osvědčený doplněk stravy GS Dormian Rapid, který obsahuje účinné látky kozlíku lékařského a meduňky, chmele a mučenky. Účinné látky se začínají už uvolňovat už 4 minuty po podání.

Hledáme 100 testerek, přihlaste se!

Pokud se chcete zapojit do testování doplňku stravy GS Dormian Rapid, vyplňte nám náš redakční dotazník, který najdete ZDE.Těšte se, že vybereme zrovna vás a budete jednou ze 100 testerek, které GS Dormian Rapid získají. Nezapomeňte, že musíte být na našem webu zaregistrovaní a přihlášení, jinak dotazník nebudete moci vyplnit.

A jaké jsou nejčastější příznaky nespavosti? Především obtížné usínání, které trvá déle než 30 minut po ulehnutí, časté probouzení či brzké probuzení. Po špatném spánku se projevuje únava během dne, poruchy soustředění a paměti, podrážděnost, náladovost, bolest hlavy, a zejména strach z dalšího „nevyspání se“.

Jak tedy s nespavostí zatočit?

Důležitá je správná spánková hygiena, tedy úprava režimu během dne a usínání. Pak samozřejmě farmakoterapie a nechybí ani akupunktura či lázeňská a fyzikální léčba. Mimo klasické léčby je dobré vyzkoušet i různé podpůrné prostředky, doplňky stravy – například GS Dormian Rapid, bylinné čaje, a v neposlední řadě tzv. babské rady. A ty zní:

  • Uložte se ke spánku mezi 21. - 22. hodinou, to bývá spánek nejzdravější.
  • Vyvětrejte místnost, ve které spíte, dbejte na čistotu a střední vlhkost.
  • Zkuste, zda nejste citliví na magnetické silové pole, hlava by měla směřovat k severu a nohy k jihu.
  • Ke spánku se ukládejte čistí a uvolnění. Koupel s přídavkem určitých olejů či bylin může být uklidňující.
  • Prádlo, ve kterém spíte, by mělo být pohodlné, bavlněné nebo hedvábné, určené pouze pro spánek. Je vhodné ho často prát, větrat a vystavovat slunci.
  • Oblečte si na noc mimo jiné i teplé froté ponožky s uvolněným okrajem (gumičkou).
  • Zařaďte před ulehnutí na lůžko rituál k lepšímu navození spánku - počítání oveček, říkání abecedy, chvilkovou četbu knihy aj.
  • Dejte si před spaním hrnek ohřátého mléka oslazeného medem. Nebo kakao.
  • Ležíte-li v posteli a snažíte-li se usnout déle než 30 minut, vstaňte a běžte třeba žehlit nebo dělat něco, co vás jinak nebaví. Po nějakém čase se dostaví ospalost.

Více na DORMIAN.CZ

Čtěte naše články

Reklama