Jako malá se Monika Barášková zamilovala do povolání prodavačky. Být mezi lidmi, popovídat si, pomoci, plnit přání zákazníků, toho všeho chtěla být součástí. A podařilo se, její sen se splnil. Pomalu ale jistě si zatím plní veškeré své dětské touhy. Jak sama se smíchem dodává, další na řadě je Porsche.
Prodavačkou se Monika stala ihned po revoluci, kdy našla místo v prodejně s počítači. Postupem času se začala aktivněji zajímat o věci s obchodem spojené, zajímala ji ekonomie i dění na trhu. Aby si doplnila vzdělání v oboru, nastoupila na Obchodní akademii v Ústí nad Labem. Posléze začala pracovat ve firmě jako Key account manager, kde se poprvé setkala se společností Shoptet. A právě to byl první impuls k založení vlastního e-shopu (www.povleceni-a-prosteradla.cz).
„Naše firma, která se zabývala online marketingem, po nějaké době ukončila nákladnou výrobu malých a středních e-shopů, a omezila se pouze na tvorbu na míru. Vzhledem k tomu, že se stále jednalo o finančně náročnou variantu, zaměřili jsme se posléze na pronájem již hotových e-shopů. Dostali jsme doporučení, a já se zamilovala do řešení od Shoptetu. Hlavní věcí, která mě zaujala, byla komplexnost. Za jednu cenu, a to velmi sympatickou, jste dostali všechno. Od první chvíle jsem si provoz takového e-shopu chtěla také sama vyzkoušet, jen jsem vůbec netušila, co potenciálním zákazníkům nabídnout,“ vypráví o začátcích svého podnikání Monika.
Monika dobře znala trh, věděla, po čem je na internetu poptávka, ale konkrétní představu o sortimentu vlastního e-shopu stále neměla. Až jednoho pátečního odpoledne jako blesk z čistého nebe přišlo konečné rozhodnutí, a v sobotu ráno už měla Monika svůj virtuální obchod plný prostěradel, povlečení, polštářů a přikrývek. Během víkendu vznikla celá „hrubá stavba“ e-shopu, a následující týden již spokojená majitelka přijímala první objednávky.
Ačkoli se Monice a jejímu e-shopu daří dobře, neusíná na vavřínech a pečlivě sleduje konkurenci, která je, jak zjistila již na začátku, velká. Již nyní vedle samotného prodeje poskytuje služby zahrnující také šití ložního prádla na zakázku, do budoucna pak plánuje rozšířit nabídku o produkty vlastní výroby. Velkou oporou jsou Monice kromě kolegů také přátelé a rodina. Velmi oceňuje, že ji všichni nesmírně podporují a sami přicházejí s novými nápady, které jí přinášejí mnoho inspirace nejen při práci na e-shopu, ale i do života obecně.
Nový komentář
Komentáře
kobližka — #13 :) prima, určitě se už teď moc těším.
Moc děkuji za přání.
Monika
Jo a uložila jsem si do oblíbených a snad využiju nabídky,protože sháním opravdu kvalitní prostěradla.
Takovým lidem držím palce a fandím jim

Monika z Damašku — #9 Přeju, ať stojí
Monika z Damašku — #9V naprostém pořádku!!! Jen by to mělo být zařazeno v patřičné rubrice, a mlčím
Dobrý den,
Děkuji za podporu. Spokojený zákazník je to co je naším cílem. Někdy se to nepovede, prostě se stane, že se nezavděčíte všem. Ale to nás neodradí. Pro nadcházející sezonu máme mnoho nových dodavatelů a teď právě vkládám zboží s fotbalovou tématikou od jednoho co jsem právě objevila s naprosto fantastickou šíří sortimentu.
Těším se, že mezi čtenáři tohoto magazínu najdeme nové zákazníky. A ano, je to reklama. Proč ne? Reklama nás obklopuje všude, některou ani nevnímáme. No a nakonec řekněte, VY by jste podnikali bez reklamy? V dnešní době, kdy je na trhu takový přetlak?
Gerdo, původně se jednalo o rozhovor, ale já jsem dost výřečná a chápu, že nemohu zaplácnout velký prostor. Ale jestli chceš, nebo kdokoli by se chtěl na něco zeptat, nebo by ho zajímaly nějaké humorné příběhy z tvorby eshopu (ale těch moc není) klidně napište na facebookový profil Damašku. Ráda Vám všem odpovím, když budu vědět.
Secret - máme zajímavější věci než jen Colu :). Fotky na povlečení za super cenu. To jen tak někde nenajdete ;) (omlouvám se - to je reklama :), ale kdyby jste jen tušili jak moc jsem pyšná, že jsme našli firmu co to pro nás vyrobí. Zde, v čechách!)
Nikar - Ano, pan Matějovský je na trhu 20 let, začínal v době kdy neměl prakticky konkurenci a za těch 20 let jistě nastřádal malý kapitál, aby si mohl dát vyrobit na míru webové stránky v řádu statisíců. A to mi věř, že jestli byli pod milion byly levné. To já jsem začala před rokem, v době totálně nabitého trhu a ...... no dejme tomu ..... s dírou v kapse. A o tom to je, ne vždy jsou důležité peníze, ale nápad. Pak Shoptetu díky za tu možnost. Někdy prostě stačí mít nápad, nebát se riskovat a v mém případě zavřít oči a skočit.
Pro mě je podnikání na internetu neustálý zdroj adrenalinových zážitků. Stále se ještě bojím, ale to vyvažují zákazníci co mi volají jak jsou rádi, že přesně to si přáli. Každý den je pro mně nový, nikdy nevím co přinese, stále je co objevovat. Z mého pohledu to mělo být také o tom, jak zoufalství a nespokojenost v práci může dát člověku nový náboj a směr. Je to rok co jsem odešla z práce a i když ještě to Porsche nestojí před domem vím, že tam stát bude. Za pár let :)
Všem moc děkuji a držím palce
Monika
tak já nakupuji povlečení od Matějovského a přijde mi, že má stránky rozhodně hezčí
Jasně že je to reklamní šotek
jo, povlečení coca cola, nebo pro fandy elvise jsem jinde neviděla. jako dárek proč ne
secret — #4Díky za upozornění, opraveno
odkaz nefunguje. to návštěvnost asi nestoupne
gerda — #2 Vidíš, to mi ani nepřišlo. Ale jsem ráda, že čtu rozhovor se spokojenou babou, která si našla svoji parketu. Jen ať se to podporuje
a já už se zaradovala, že půjde o rozhovor s prodavačkou tzv. normálního zboží - toto mi přijde spíš jako reklama.
fandím,přeji spoustu spokojených zákazníků......já bych do toho nešla