Ahoj milé ženy-in,

mám prosbu. Dnes jsem zakoupila v Tescu výrobek Chooper, když jsem ho chtěla vyzkoušet v prodejně, řekli mi, že ho mám zkusit doma, že na to nemají prostory. Doma jsem ho zkusila a při zapnutí jiskřil. Hned jsem ho vypnula a šla ho zpátky vyměnit.

Na informacích mi slečna řekla, že je to normální, že k tomu mají vyjádření výrobce, ale za hodinu a půl ho nebyla schopná najít. Manažer prodejny mi řekl, že ho musí poslat na reklamaci, protože jsem ho už použila.

Reklamace bude trvat měsíc, a tohle měl být dárek pro mamku. Tak co teď? Myslíte, že jejich postup byl správný?

Děkuji za rady

verahl


Nu, obávám se, že z legislativního hlediska ano - na vyřízení reklamace mají 30 dní... Na druhou stranu to je maximální hranice.

Popravdě bych nekupovala elektrospotřebič, který mi není prodejce ochoten předvést :/

Ale stalo se... Takže máte některá nějaký tip, jak situaci vyřešit?

Reklama