Ahoj milé ženy-in,
mám prosbu. Dnes jsem zakoupila v Tescu výrobek Chooper, když jsem ho chtěla vyzkoušet v prodejně, řekli mi, že ho mám zkusit doma, že na to nemají prostory. Doma jsem ho zkusila a při zapnutí jiskřil. Hned jsem ho vypnula a šla ho zpátky vyměnit.
Na informacích mi slečna řekla, že je to normální, že k tomu mají vyjádření výrobce, ale za hodinu a půl ho nebyla schopná najít. Manažer prodejny mi řekl, že ho musí poslat na reklamaci, protože jsem ho už použila.
Reklamace bude trvat měsíc, a tohle měl být dárek pro mamku. Tak co teď? Myslíte, že jejich postup byl správný?
Děkuji za rady
verahl
Nu, obávám se, že z legislativního hlediska ano - na vyřízení reklamace mají 30 dní... Na druhou stranu to je maximální hranice.
Popravdě bych nekupovala elektrospotřebič, který mi není prodejce ochoten předvést :/
Ale stalo se... Takže máte některá nějaký tip, jak situaci vyřešit?
Nový komentář
Komentáře
já bych v nějakym takovym obchodě elektroniku nekupovala
Koukám,že před 6 lety úplně jíný ženy-in
já mám s reklamací v tescu dobré zkušenosti - koupila jsem si tam ždímací mop s teleskopickou rukojetí - po pěti tazích při vytírání se mi rukojeť v půlce zlomila... šla jsem do tesca, řekla jsem, co se stalo - a že mop vyměnit nechci, protože se mi zdá, že je nekvalitní a že chci zpátky peníze... okamžitě přikývli a peníze mi dali hned do ruky... šlo sice jen o cca 130 korunek, ale s jejich přístupem jsem nadmíru spokojená
je to tak, je 30 dní na vyřízení reklamace, ale taky by to měli vyzkoušet, si myslím
Já tak kdysi taky dopadla se zimními botami pro dceru. Stáli dva tisíce a při obouvání u stromečku jsme zjistili, že není přišitý jazyk.... no reklamace měsíc, holce jsem musela koupit druhý boty.
s reklamacema si vždycky dávají na čas
Tesco? proč mě to nepřekvapuje
myslím si že záleží na lidech
to se divím, že to nevyměnili hned a vůbec, že nebyli ochotni to vyzkoušet
Záleží na lidech...
určitě nebyl správný - mají to vyzkoušet v obchodě...
Jinak ano, zboží se podá k reklamaci, na jejíž vyřízení má obchod 30 dní a pak se musí dořešit. Buď výměnou zboží nebo opravou toho zakoupeného, v posledním případě vrácením peněz
Asi bych kupovala jen tam, kde mi zboží přede mnou vyzkouší
Na vyřízení reklamace je 30 denní lhůta
tak tohle jsou zapeklité situace.....v Tescu u nás problémy nedělají
myslim ze prodejna by mela vyzkouset vyrobek aj ja mam spatnou zkusenost sice ne ze bych sla reklamovat ale chtela jsem si koupit lehatko a nidko me ho nebyl schopen dat a jedinej prodavac co semnou mluvil me rek ze ma padla a ze si musim pockat na rano a ze me ho rano daj
Většinou si vše zjišťuji přes spotřebitele. ..Jinak se setkávám spíš s reklamací, než s výměnou zboží...
Blbost,jak může říci manažer,že si ho sama musím poslat na reklamaci!Hned bych si tam nechala sepsat reklamci a ať si opravu zařídí sami,přece ještě nebudu platit poštovné.
gabuna: na této adrese se kromě kontaktu dovíš mnoho užitečného:
www.spotrebitele.info