Lunter Tofu na gril Tymián a Sweet chilli je ideální jídlo pro každého, kdo se zajímá o zdravý životní styl a hledá jednoduchý způsob, jak si chutně, rychle a bez složitých příprav udělat skvělou večeři na grilu. Nemusíte řešit zbytečné marinování, dochucování nebo hledání těch správných kombinací – tato novinka je připravená tak, aby vám ušetřila čas a zároveň vám zaručila lahodnou chuť grilovaného tofu, které si zamilují i vaši nejbližší přátelé.

Tofu na gril navíc obsahuje minimálně 43 % proteinů z doporučené denní dávky, vápník a další tělu prospěšné látky. Zaručeně neobsahuje konzervanty, geneticky modifikované organismy (GMO), lepek, laktózu ani cholesterol. Na rozdíl od klasických masových produktů, ryb nebo zeleniny, u kterých příprava zabere i desítky minut, Lunter Tofu na gril stačí nakrájet na kousky požadovaného tvaru a velikosti, opéct je z obou stran na grilu nebo grilovací pánvi a sníst. Dopřejte si grilování bez obav, že by se vám suroviny během horkých letních dní při skladování zkazily – tofu v lednici vydrží klidně 6 až 8 týdnů.

Pokud chcete grilovat opravdu zdravě, nezapomeňte na hodně čerstvé zeleniny a rostlinných produktů. V případě, že hledáte zdroj kvalitních bílkovin, vybírejte především ty rostlinné. Pomáhají k lepší imunitě a prospívají správnému trávení. Tofu představuje bezpečný zdroj proteinů pro celou rodinu, nezvyšuje hladinu cholesterolu ani s ním nepřiberete na váze, což je vzhledem k právě začínající plavkové sezóně ideální kombinace.

Náš TIP: Sweet chilli tofu na grilu s trhaným salátem

1 porce, 5 minut přípravy

Suroviny:

  • 180 g LUNTER TOFU na gril sweet chilli
  • Různé druhy salátu
  • Cherry rajčátka
  • Chilli papričky
  • Olivový olej
  • Sůl

Postup:

  1. Tofu rozkrojíme příčně na dvě trojúhelníkové časti a vložíme na rozpálený gril
  2. Mezitím smícháme listy salátu s cherry rajčátky a nakrájenými chilli papričkami
  3. Zakapeme olivovým olejem a dochutíme solí

Věděli jste, že...?

Pravidelná konzumace tofu má pozitivní vliv na naše zdraví a může také přispívat k dlouhověkosti. Tofu obsahuje důležité fytoestrogeny, které mají vliv na správnou činnost krevního oběhu a působí jako prevence proti častým civilizačním onemocněním.

Klinické studie ukázaly, že sója pozitivně ovlivňuje i hladinu cholesterolu. „Velkým benefitem tofu je kromě jeho vyvážených nutričních hodnot také jeho lehká stravitelnost a příznivý glykemický index. To určitě ocení všichni, kdo se snaží udržet svou ideální váhu,“ říká všeobecná lékařka MUDr. Diana Ganajová. Tofu je přitom chutné a můžete si ho připravit rychle a jednoduše na tisíc různých způsobů.

Lunter tofu vzniká tradičním, 2 000 let starým výrobním postupem, jehož první zmínka pochází z období starověké Číny kolem roku 220 n. l. V nedávném testu „České veganské společnosti“ se po porovnání šesti různých tofu dostupných na trhu Lunter tofu umístilo na prvním místě v obsahu vápníku (až 272 mg/100 g).

Těšte se na článek o testování jednotlivých produktů Lunter!

Více na LUNTER.COM

Čtěte také:

Reklama