Foto: Pavel Hejný
Scénografie, kterou vytvořil principál souboru Petr Horníček, využila polopropustná zrcadla jako klíčový prvek. „Téma hledání sebe samého a svého skutečného já mě odjakživa fascinují. I proto jsem se rozhodl postavit na jeviště zrcadla, aby vznikla uhrančivá show, která bude úplně jiná, než naše dosavadní projekty,“ prozradil Petr. To se mu určitě povedlo. Scéna vytvářela fascinující vizuální efekty a umocňovala celkovou atmosféru představení. Postavy ožívaly v sugestivních obrazech, které měly odrážet lidskou touhu po poznání svého pravého já.
Publikum mohlo obdivovat nejen kreativitu scénického provedení, ale také smyslné a dojemné výkony performerů, jejichž krásná těla se ladně pohybovala ve vzduchu i na zemi. Výjimečnou atmosféru představení podpořil i živý hudební doprovod, který byl opravdovou lahůdkou. Zpěv, rap, hra na kytaru a djing, to vše se odehrávalo v podání jediného performera, což přineslo show dynamiku a energii. Hudba se organicky prolínala s akrobatickými výkony, čímž dodala jednotlivým scénám ještě větší hloubku a intenzitu. Promyšlené osvětlení pak podtrhlo emocionální rozměr představení a vytvořilo poetické momenty.
Vizuál k show byl provokativní, ale působivý. Vyvolal také vlnu diskuze.
Foto: Pavel Hejný
„Představení ve vás vyvolá řadu pochybností. Bude to směs smyslnosti, nevinnosti, násilí, něhy, lehkosti a hloubky,“ popsala režisérka Firenza Guidi. Ta potvrdila svůj talent propojit autenticitu performerů s napětím mezi jevištěm a publikem. Její koncept „divadla bez jeviště“ umožnil divákům stát se součástí představení a vnímat dynamiku mezi jednotlivými postavami. Guidi, známá i díky své práci pro slavný soubor NoFit State, přinesla do Prahy jedinečný styl, který zanechal dojem.
Zdroj: Autorský článek, Divadlo BRAVO!
Nový komentář