ze1.jpg

„Česká spořitelna patří k nejvýznamnějším institucím na českém bankovním trhu a tím současně k našim největším konkurentům. I přesto, že jsme konkurenty, máme nepochybně v oblasti udržitelnosti a odpovědného chování společný cíl. Rozhodli jsme se proto Českou spořitelnu oslovit a v přátelském klání sbírat zelené kilometry. Chceme tak zábavnou a soutěživou formou motivovat zaměstnance skupiny ČSOB a České spořitelny k získání co největšího počtu zelených kilometrů během cesty do práce a z práce. Za zelené kilometry budou považovány ty, které jsou zdolány ekologickým způsobem – chůzí, během, jízdou na kole, nebo třeba jízdou na elektro skútru či v elektromobilu. Započítávat se bude i využití MHD či dokonce práce z domova, kdy se nevytváří žádná uhlíková stopa dojížděním.

ze2.jpg

Češi jsou zdravě soutěživým národem a já věřím tomu, že „Zelená výzva“ bude pro nás všechny obrovskou příležitostí ukázat, že zodpovědné ekologické chování bereme vážně, dokážeme to na konkrétních výkonech a zároveň si třeba vyzkoušíme něco nového v „disciplíně dojíždění do práce a z práce“. Také věřím, že touto jedinečnou aktivitou inspirujeme další firmy a instituce k zamyšlení o tom, jak mohou změnit své chování a konání v oblasti ekologie a udržitelnosti,“ prohlásil Petr Hutla, člen představenstva ČSOB zodpovědný za Řízení úvěrů, Public affairs a společenskou odpovědnost.

ze3.jpg

V případě, že Česká spořitelna výzvu přijme, bude v průběhu celého října probíhat v obou bankách sběr kilometrů. Na konci měsíce finální kilometry sečteme a společně oznámíme vítěze. Skupina ČSOB bude aktivně motivovat a podporovat všech svých více než 8000 zaměstnanců, aby svým zapojením do výzvy šli příkladem ostatním a ukázali, že zdravější prostředí tvoříme my sami, tady a teď.

Podíl uhlíkové stopy, který v České republice vzniká z dopravy, dosahuje až 14ti procent. Proto jsme se rozhodli podpořit právě tuto oblast a všemi možnými silami zajistit snížení hodnoty uhlíkové stopy právě v dojíždění. Pokud dokážeme motivovat zaměstnance ČSOB a České spořitelny, věřím, že touto hravou formou zlepšíme vnímání odpovědného chování jako důležitého kroku pro naši budoucnost v rámci celé společnosti,“ uzavírá Petr Hutla.

Více inspirace najdete ve videu

Skupina ČSOB je vedoucím hráčem na bankovním trhu v České republice. Naše motto „Digitálně a s lidmi“ nejlépe vyjadřuje probíhající investice do inovací a digitalizace, díky nimž neustále zjednodušujeme a zkvalitňujeme obsluhu našich klientů v online prostředí i na pobočkách. Naše služby jsou k dispozici 24 hodin denně 7 dnů v týdnu. Stavíme na unikátním bankopojišťovacím modelu, který nabízí pod jednou střechou vše pro řešení finančních potřeb – od bankovních služeb pod značkou ČSOB či Poštovní spořitelna přes pojištění od ČSOB Pojišťovny, ČSOB Penzijní společnost, ČSOB Leasing, ČSOB Asset Management, ČSOB Factoring a Patria Finance. Své služby poskytujeme všem typům zákazníků – fyzickým osobám, malým a středním podnikům i korporátní a institucionální klientele. Skupina ČSOB je součástí mezinárodní bankopojišťovací skupiny KBC, která působí především v Belgii a v regionu střední a východní Evropy.
V oblasti bydlení je ČSOB největším poskytovatelem úvěrů v České republice. Díky Hypoteční bance a ČSOB Stavební spořitelně, které jsou částí skupiny ČSOB, jejich celkový objem dosahuje cca 500 miliard korun. Naším cílem je nabídnout klientům veškeré služby spojené s bydlením jednoduše a pod jednou střechou – od úvěrů na bydlení, po hypotéky, stavební spoření a související služby jako je pojištění hypotéky, nemovitosti apod.

Reklama