Ať už jste tedy nadšenci do rajčatového kečupu, nebo blázni do hygieny – mýdlo inspirované značkou Heinz vám umožní vychutnat si na vlastní kůži esenci rajčat, soli, pepře, bylinek a octu, které představují hlavní ingredience světoznámého kečupu.
Do lokální spolupráce značka přizvala jednu z nejuznávanějších designérek mýdla současné scény. New York Times, nebo Louis Vuitton guide a nově i Heinz vás skrze unikátní vůni rajčat zavede přímo do mýdlového ateliéru Heleny Heinz, která je velmi hrdá na to, že je právě Heinz, i když ne vždy to prý bylo jednoduché. “Nikdy nebylo lehké žít ve stínu slavné značky a produktů Heinz. Produktů, kterých se prodá denně tisíce po celém světě a který nám všem Heinzům tak trochu ubíral na pozornosti! Zkusila jsem tedy vyrobit pro tuhle firmu vlastní produkt a byla to výzva, ale dala jsem do ní všechny moje nejvzácnější ingredience: lásku, pokoru a emoce. Jsem zvědavá, jak mýdlo, plně naturální stejně jako slavný kečup, osloví fanoušky. Já z něj mám velkou radost,” doplňuje důvody k netradiční spolupráci designérka z Malé strany.
Helena přijala svou výzvu se ctí a otiskla příběh oblíbeného kečupu do luxusního mýdla, které kopíruje jeho složení. Jediné, co pro ten nejintenzivnější zážitek musíte udělat, je se mýdlem pořádně vydrhnout. Vůně čerstvě utržených rajčat vám pak rozproudí kečup přímo v žilách.
Olena Ryptyk, Category Marketing Manager společnosti Kraft Heinz, doplňuje: „Naši fanoušci si zaslouží pořádnou kečupovou sprchu. A pokud budou chtít, mohou si nás přibalit i na cesty, klidně i na palubu! Prostě tam, kam kečupy nesmějí. Mýdlo v pevném skupenství má jednu úžasnou vlastnost, čím více se jím mydlíte, tím více rajčat se do vůně uvolní. Projekt upozorňuje na složení kečupu Heinz. Vyladili jsme vlastní semena rajčat, která pečlivě sklízíme, abychom zajistili vysokou kvalitu našeho pěstovaného kečupu. Spolu s naší vášní a znalostmi, přispívají tato na slunci vyzrálá rajčata k neodolatelné chuti, bohaté struktuře a jedinečné barvě. Další ingredience, jako je sůl, směs koření a ocet dotvářejí známé aroma, které Helena citlivě a zcela přirozeně přenesla do limitované kolekce Heinz Soap by Helena Heinz.“
Mýdlo neobsahuje žádná umělá barviva, příchutě ani konzervační látky a je vhodné i pro vegetariány a vegany, což znamená, že si každý může v koupelně užít skvělé rajské namydlení.
Nové mýdlo inspirované Heinz kečupem je k dispozici prostřednictvím sociálních sítí pro všechny, kteří chtějí mít k němu blízko, nebo hledají perfektní dárek. K dispozici bude pouze po omezenou dobu, takže si pospěšte, než je všechny někdo vymydlí.
Pro více informací sledujte sociální kanály společnosti Heinz a navštivte jejich facebookové stránky www.facebook.com/Heinz_Czech.
Nový komentář