Šampon na vlasy, výrobek, bez kterého si nedovedeme představit náš každodenní život, se letos dožívá úctyhodných 100 let.
To, co se pro nás stalo v současnosti takřka každodenní samozřejmostí, bylo ještě před sto lety doslova revoluční novinkou: ŠAMPON.
Hans Schwarzkopf otevřel v roce 1898 první drogerii v Berlíně a potom se několik let věnoval výzkumu a vývoji. Netrvalo to dlouho a šampon byl na světě. Byl to onen první práškový šampon vonící po fialkách. Stál dvacet feniků, na německém a evropském trhu byl první svého druhu a stal se, označen vlastním logem, prvním značkovým výrobkem v oblasti vlasové kosmetiky.
To však byl jen začátek. Do roku 1917 (tehdy výrobu dočasně pozastavila 1. světová válka) se objevily na trhu další druhy šamponů - heřmánkový, vaječný, s výtažkem z bylin, sírový, lanolinový. Od října 1919 byla pod názvem "Schaumpon" opět zahájena výroba. Ještě pár let trvalo, než se na evropském trhu objevil první tekutý šampon ve variantách Kamille (heřmánek) a Teer.
A následovaly další úspěchy.
Rok 1931 přinesl první pečující šampon, dva roky poté se objevil první nealkalický šampon a v roce 1934 první šampon určený exkluzivně pro kadeřnické salony.
Rokem 1949 se datuje vstup značky Schauma ve formě tzv. krémového šamponu.
Současná Schauma myje, pečuje a zkrášluje vlasy spotřebitelek a spotřebitelů v asi 30 zemích světa. V České republice ji můžeme koupit v devítí variantách šamponu, dvou šamponech pro děti a v šesti variantách balzámů.
Dílna pana Schwarzkopfa v dnešní době ale nabízí i cíleně zaměřenou péči o vlasy a hloubkovými regeneračními účinky. Takovou něhu poskytují výrobky prémiové značky Gliss Kur.
V roce 1971 následovala značka Cliss a v roce 1980 uvedl Schwarzkopf na trh první speciální pečující sérii určenou výhradně pro kadeřnické salony - Bonacure.
Značka Bonacure má v tomto roce také své výročí. Bude to přesně rok, co byla na trh uvedena v nové, inovované podobě pod názvem bc bonacure.
Nový koncept sklidil u kadeřníků i zákazníků během prvního roku prodeje velký úspěch. K hlavním důvodům patří tzv. inteligentní technologie - ApHinity Technology, dále jednoduchá a přehledná struktura sortimentu, exkluzivní design a balení a moderní vstup na trh doprovázený úspěšnou promotion a atraktivní nabídkou pro kadeřníky i jejich zákazníky. Bc sun je pak doplňková řada, která účinně bojuje s nežádoucími vlivy letního počasí.
Během roku 2002 byla nová série bc bonacure doplněna ještě řadou výrobků určených pro péči o blond vlasy - bc blond.
A právě v těchto dnech pak vstupuje na český a slovenský trh speciální pečující řada bc men, určená pro muže, doprovázená opět atraktivní nabídkou pro kadeřníky i jejich zákazníky.
Schwarzkopf spojuje dlouholetou tradici objevitele šamponu s moderní image a jako takový svým zákazníkům nabízí současné, moderní výrobky, o jejichž kvalitě a spolehlivosti se mohly přesvědčit celé generace.
Ať jsou to výrobky pod značkou Schwarzkopf určené pro malospotřebitele nebo produkty Schwarzkopf Professional nabízené a používané v kadeřnických salonech ani letos nebudou spotřebitelé ochuzeni o novinky a inovace v oblasti péče o vlasy.
Nový komentář
Komentáře
Simba: A včera jsem si pro změnu v zamyšlení umyla vlasy sprchovým gelem, on má stejný obal jako šampón (Nivea), pak se můžu divit ,že je mám nějaké divné
Ťapina: Tak k tomu se připojím, Organics
.
Sanofi: Já to střídám, pokaždé jiný. Absolutně mi nesedl Organics, ale ono je to hodně individuální.
já nedám dopusti na šampony od Avonu, můžu fakt doporučit...
Který šampˇon Vám nejvíc sedí?
Tak to bych nevěřila, že je tomu už 100 let. Ale ještě že byl takový člověk, kterého to vůbec napadlo.