Limitovanou edici triček bude možné koupit od 1. 12. v obchodech Footshop. Jsme z ní nadšení! Každý kus bude stát 799 Kč a doufáme, že udělá radost i všem fanouškům Big Macu,“ říká tisková mluvčí řetězce, Zuzana Svobodová.

O návrhy triček se postarala pětice mladých českých a slovenských návrhářů, každé z triček je přitom věnované jedné dekádě hamburgerového fenoménu a tehdejší módě. Nechybí tak například volné střihy a pastelové barvy 60. let, o oslavu této dekády se postarala návrhářka Vanda Janda. Za tričko s logem McDonald´s by v socialistickém Československu 70. let příslovečně „trhali ruce“ Miro Sabovi, návrháři slovenského původu. 80. a 90. léta vynikají barevností, o kterou se postarali Tereza Kladošová a Filip Heike, a celou kolekci uzavírá tričko, jehož hlavním prvkem je recept na samotný Big Mac, a jehož původcem je Jan Černý. Ten k celé spolupráci dodal: „Jsem rád, že velké firmy podporují mladé umělce a každý z nás mohl věnovat kolaboraci kus svého vlastního stylu.“

Na celé kolekci je vidět, jak se doba během uplynulých 50 let měnila. Co ale zůstalo beze změny, je Big Mac. Přesto, že se nejedná o nejprodávanější český sendvič, je bezpochyby ikonou, na kterou jsme pyšní,“ doplnila Svobodová.

Reklama