Kuskus s restovaným fenyklem a LUNTER Tofu na pánev

Ingredience:

  • LUNTER Tofu na pánev Toscana
  • 110 g kuskusu
  • 1 fenykl
  • 3 žampiony
  • zeleninový vývar
  • bazalkové pesto
  • bazalka
  • olivový olej
  • sůl a pepř

Postup:

  1. Kuskus nasypeme do mísy, mírně osolíme, přidáme lžíci oleje a vše promícháme
  2. Následně ho zalijeme přibližně dvojnásobným množstvím horkého zeleninového vývaru (na 1 hrnek kuskusu použijeme 2 hrnky vývaru), přikryjeme pokličkou nebo alobalem a necháme cca 15 minut odstát
  3. Mezitím nakrájíme na větší kousky fenykl a žampiony
  4. Tofu nakrájíme podle preferencí na plátky nebo kostičky a vše společně orestujeme na olivovém oleji
  5. Kuskus a orestovanou směs promícháme, přidáme bazalkové pesto, dochutíme solí a pepřem a na závěr ozdobíme čerstvou bazalkou

LUNTER Tofu obsahuje až 47 % z doporučené denní dávky proteinů a vápníku, aminokyseliny a další tělu prospěšné látky. Naopak v něm nenajdete žádné konzervační látky, cholesterol ani geneticky modifikované organismy. Je skvělým zdrojem vlákniny, pozitivně ovlivňuje hladinu cholesterolu a má příznivý glykemický index. V neposlední řadě si díky němu připravíte chutné a nutričně vyvážené jídlo snadno a rychle během několika minut.

Další recepty najdete na YouTube kanálu LUNTER 

Reklama