Takový je přístup značky Kinley, jež do roku 2023 vstoupila s ambicí upevnit si pozici českého lídra na trhu sycených nápojů pro dospělé. Na tu se jí ze třetí příčky podařilo dostat loni. Letos na tento úspěch navazuje představením svých nealkoholických drinků.
Dlouholetým brand ambasadorem značky Kinley je uznávaný barman Tomáš Kubíček, který stojí i za rozvojem mixability. Pro novou sezonu připravil řadu míchaných nápojů v alko i nealko verzi, které zvýrazní a podtrhnou ové chutě nápojů Kinley. V krátkém rozhovoru pak Tomáš Kubiček přiblížil celý chuťový a vizuální přerod značky.
Téměř ve všem, tedy jak z venku, tak i uvnitř. Já jsem částečně stál za touto změnou, protože jsem více než před rokem měl tu čest se vyjádřit k tomu, jak by měl nový Kinley chutnat. Jsem velmi rád, že ta změna přišla. Došlo k úpravě etikety, která působí prémiovějším dojmem a ocení to jistě i všichni kolegové barmani, protože často pracujeme v šeru a máme tak snížené rozlišovací schopnosti. Díky akcentu loga je rozlišení výrazně snazší. Co je ale důležitější je samotný obsah. Klasický tonic je slazený přírodními sladidly, jsou tam 100% přírodní aromata, je tam citrónová kůra, limetková kůra ale i citrónová tráva. Jsem za to moc rád, a i zpětná vazba od barmanů je fantastická.
A jak se změna dotkla ostatních nápojů řady Kinley?
Změna se dotkla všech nápojů, včetně nejpopulárnější růžové varianty. Nově pod názvem Pink Aromatic Berry, změnily se i chutě, obsahuje 100% aromata je tam černý rybíz, borůvka, ostružina přidal se tam i květinový tón jasmínu. V případě varianty Ginger Ale jsme snížili obsah cukru a odstranili umělá sladidla aspartan a acesulfan. Přidaly se květinové tóny rozmarýnu, takže to chytlo krásně kořeněný charakter, zároveň se přidal i výraznější tón zázvoru, což já osobně jsem velmi ocenil. Skvěle se to hodí ke stařeným destilátům např. k Bacardi Spiced.
A je v nabídce stále i varianta bez cukru?
Samozřejmě Kinley Zero už nedílně patří do rodiny nápojů Kinley. Tato verze jako jediná zůstala beze změny tak, jak byla představená v loňském roce. Tato varianta, která vyniká tóny pomeranče a grapefruitu, patří ke stále oblíbenějším a důkazem toho je i skutečnost, že řada lidí ani nepozná, že se jedná o variantu bez cukru.
Chystáte ještě nějaké novinky?
Ano, v druhé polovině letošní roku přijde na trh nová příchuť, která bude mít svěží citrusovou chuť a zároveň s tím i květinové tóny kanangy vonné neboli ylang ylang. Skvěle to tak doplní stávající portfolio.
Pokud byste měl doporučit jeden z vámi připravených míchaných nápojů, který by to byl?
Vybrat pouze jeden je těžké, protože všechny mají vynikající chuť skvěle potrhnout nové složení a použité ingredience. Mým favoritem je ale Berry rock. Recept na tento míchaný nápoj připojuji pod rozhovor, takže mi budou moci dát za pravdu i všichni ostatní.
BERRY ROCK
- 40 ml Nemiroff De Luxe
- 10 ml Monin bezinka
- 125 ml Kinley Pink Aromatic Berry
- červený grapefruit
- citronová kůra
- led
Nové chutě a vizuální identita značky Kinley je podpořena 360stupňovou marketingovou kampaní. Ta zákazníkům připomene, jak důležité je myslet někdy také jen na sebe – ať už doma po práci s vynikajícím nápojem jako tečkou za náročným dnem, nebo třeba večer v baru s přáteli. Intenzivní kampaň, která bude rezonovat jak v televizi a online prostoru, tak i pod širým nebem, chce lidem představit Kinley jako skvělou volbu nápoje pro chvíle, které si vyhradí sami pro sebe, a to například po náročném pracovním dni. Kinley se objeví také na řadě letních akcí. Všude tam budou moci lidé Kinley nápoje ochutnat a vyzkoušet novou chuť Kinley Pink Aromatic Berry, Tonic Water, Tonic Water Zero či Ginger Ale. |
Nový komentář