Pro Evu je velmi charakteristické, že se neřídí pravidly, ale vytváří si svá vlastní, ať už v pracovním či osobním životě. Kampaň #WatchMeNow odhaluje neznámé, a proto jsme Evu vyzpovídali, aby nám prozradila nejen zdroj své síly a jedinečnosti, ale také co chystá, čím nás brzy překvapí, jaký je její vztah k vůním i to, jak si užila focení kampaně.

Ewo, v návaznosti na obsah kampaně #WatchMeNow by nás zajímalo, kdy jsi začala registrovat, že už nejsi malá zpěvačka, ale profesionálka, která na svých sociálních sítích má nespočetné množství followers, pravidelně se objevuje v médiích, kampaních a pro mnoho lidí se stala inspirací? Jaké z toho máš pocity? Cítíš zodpovědnost za své posty, rozhovory, jednání a spolupráce?

Samozřejmě, že cítím! Jsem si vědoma, že mě sleduje mnoho nejen mladých lidí a všichni, kým jsme se rozhodli obklopovat, na nás mají vliv.  Já chci mít ten dobrý, dobro je přeci potřeba šířit! (smích) Zároveň, jsem taky jen člověk, dělávám chyby. 
Nemůžeme se chovat podle požadavku jiných a neřídit se svou přirozeností, jednat pod tlakem toho, že jsme sledováni. Je těžké udržet v tomhle balanc. Já se snažím rozhodovat podle svého svědomí, abych se hlavně mohla podívat do zrcadla. Chci byt dobrým člověkem a jestli budu inspirací i pro jiné v tomhle směru, určitě mě to jen potěší.

Pamatuješ si na svůj první velký koncert? Kolik lidí tě asi tehdy sledovalo? Jak ses u toho cítila, byla jsi nervózní anebo jsi to zvládla raz dva? Co se u tebe změnilo vzhledem k fanouškům od prvního koncertu do současnosti? Nervozita předpokládám zmizela

Já naštěstí nikdy neměla přehnanou trému, na koncerty jsem se vždycky těšila a měla motýly v břiše!
Můj první koncert byl pro školu, 750 lidí v mém náctiletém věku a byl to takový test, jestli ve 13 letech utáhnu 2h koncert s kapelou jak pěvecky, tak jako „moderátorka“ a osobnost. Producent tehdy řekl, že jsem obstála a můžeme vyrazit na turné (smích). Tak jsem dodneška šťastná, že mohu dělat to, co mě nejvíc naplňuje. Miluju zpívaní a na scéně se fakt cítím skvěle.  Člověk se samozřejmě vyvíjí, od prvního koncertu je to 14let... Největší publikum, před kterým jsem živě hrála (nepočítám TV přenosy), je 80 tisíc lidí.  A já se nemohla dočkat, kdy před ně vtrhnu, jsem asi divná (smích). Paradoxně mě znervózňují nejvíce malé oslavy, kdy vidím každému do tváře a všechny znám (smích).

Nová kampaň Avonu #WatchMeNow je především o překonání se, vystoupení z řady… určitě jsou Ti tyto odvážné kroky známy a jistě si tyto momenty zažívala také, co Tě žene dopředu? Co Ti pomáhá zbavit se strachu a být Divou i Rebelkou? Co motivuje Ewu Farnou?

Baví mě dělat věci jinak, překvapovat, hrát podle vlastních pravidel. Dnešní svět nabízí tolik možností a strach bývá spíše brzdou. Určitě je třeba mít zdravé sebevědomí, které mi naštěstí vložili rodiče do vínku láskyplným a bezpečným domovem.
Prostě dobré rodinné zázemí mi dává pocit, že i když spadnu tak do polštáře. A že zase vstanu. Fanoušci a jejich podpora jsou taky obrovský motor. A taky teď chci být dobrým příkladem i pro svého synka, takže zakrnět nebo to vzdávat není příklad, který mu chci dát. 

Zaměřme se teď na samotný produkt, kterého jsi tváří - na co se zaměřuješ při vybírání parfému?

Pro mě je důležité, aby vůně hlavně dlouho držela. Také chci, aby voněla nejen mě ale i mému muži.

Co se ti na parfému Far Away Rebel & DIVA nejvíce líbí?

To je pro mě těžké popsat. Je to jako u jídla – nedokážu říct, proč nějaké jídlo mám ráda a další zase ne. Buďto mi sedí nebo ne. Tahle vůně se na mou kůži hezky obléká, cítím se dobře, když jí mám na sobě.

Jaký produkt máš vždy ve své kosmetické tašce?

Deodorant a balzám na rty. V poslední době se také více zaměřuji na péči o pleť, takže musím mít vždy odličovač, tonikum a krém na obličej, posledně zkouším přírodní kosmetiku a je to super. Když je zatěžovaná v práci líčidly, tak ji pak chci dopřát kvalitní, přírodní péči. Pleť je hydratovaná a tím pádem vypadá dobře i bez make upu, což je pro mě priorita- s miminkem tolik časů na zkrášlování není a tak make up používám jen když jdu na podium. 

Co si spojuješ se značkou Avon?

Upřímně? První, na co si vzpomenu, jsou Avon pochody a boj proti rakovině prsu. Také fakt, že před několika lety Avon jako první globální kosmetická společnost úplně zrušila testování na zvířatech. Proto je mi značka Avon tolik blízká, jelikož svými činy a rozhodnutími podporuje dobré hodnoty.

Jaká je tvoje první vzpomínka spjatá s Avonem?

Prohlížení Avon katalogu, který jsem dostala od mámy mé kamarádky ze základní školy a snění o mé první rtěnce!

Jaké bylo focení pro FA Rebel & Diva kampaň? Můžeš nám sdělit nějaká tajemství ze zákulisí?

Ve studiu na mě čekal tým profesionálů. Je mi vždy potěšením a ctí pracovat s těmi nejlepšími lidmi v oboru. Výzvou pro mě bylo stání na platformě ve velmi vysokých podpatcích a visení na jedné ruce půl dne! Zatahovat břicho a zároveň se snažit vypadat sebevědomě na kameře (směje se). Výsledky kampaně, stejně jako mé nové vyrýsované svaly na lýtkách jsou naprosto úžasné (směje se Eva).

Far Away Rebel & Diva EDP – 50 ml, 649 Kč
Vůně: růžový pepř, magnolie, akord pražené kukuřice se slaným karamelem

Naše články: 

Avon a Ewa Farna společně představují neodolatelnou, rebelskou a dravou vůní „Far Away Rebel & Diva“

Redakce testuje: nová vůně Avon Far Away Rebel & Diva
 

Reklama