Čokoláda Lahodná, Víno Společenské, Kondom Zodpovědný či Květina Tulipánová. To jsou ukázky z mnoha přezdívek nejprodávanějších valentýnských produktů, které na Rohlíku nakoupíte. Kampaň Rohlinder se tak hravou formou připomínající online seznamku Tinder snaží nalákat na snadné, rychlé a efektivní nakupování.

62063f1703fadobrazek.png

Od masa na skvělý steak až po květiny či kondomy Zákazníci jsou si dobře vědomi, že na Rohlik.cz seženou opravdu vše pro dokonalý valentýnský večer, což se každoročně projevuje i na skladbě nákupního koše. V loňském roce v období Valentýna zákazníci například nejvíce nakupovali čokoládu, víno, gin či cider. Z řezaných květin pak růže, narcisy, tulipány a frézie. Vzrostla však poptávka i po kondomech a těhotenských testech. Kvůli situaci spojené s covidem v roce 2021 také lidé večeřeli hlavně doma, a proto vzrostl zájem o mořské plody, zvěřinu, sýry, dorty a zákusky. Lze očekávat, že tento trend zůstane do jisté míry zachován i letos. Rohlík je proto připraven doručit vše potřebné v co nejkratším možném čase až k zákazníkovi domů.

62063f30ca3b3obrazek.png

„Už tento týden jsme zaznamenali zvýšený zájem o bonboniéry a alkohol. Ještě vyšší zájem o nákup dárků očekáváme 13. a 14. 2. Předpokládáme, že vzroste poptávka také po květinách, a to po řezaných i v květináči,“ komentuje mluvčí Rohlik.cz Lutfia Volfová. „Zákazníci se nemusí objednání květin online vůbec obávat. Květiny jsou u nás ve skladu celou dobu ve vodě, pak v chladnějším prostředí speciálně upraveného auta pro kurýry, proto jsou po dovezení maximálně čerstvé. Zákazník s nimi nemusí absolvovat cestu v nepříznivém počasí a krásnou kytici mu doručíme až domů,“ dodává.

62063ee47eab9obrazek.png

Reklama