Zpěvačka Rihanna se stala první ženou tmavé pleti, která je generální ředitelkou a kreativní designérkou značky, již sdružuje luxusní francouzský koncern LVMH. Do toho spadají například světoznámé značky jako Louis Vuitton, Dior nebo Givenchy.
 
V Rihannině kolekci převažuje především denim a látky v neutrálních tónech. Je inspirovaná retro stylem, takže není nouze o vycpaná ramena a oversize kousky. Zpěvaččina značka se zaměřuje na obě pohlaví. Ceny kousků značky Fenty se pohybují kolem v rozmezí kolem 7 až 15 tisíci korunami.

 
Ještě, než došlo k představení značky, Rihanna testovala, zda se budou kousky líbit světu. Nosila je a fotila se v nich na sociální sítě, kde sledovala, jaké budou ohlasy jejích sledujících.
 
Kromě módy se Rihanna věnuje i kosmetice. Její značka nese název Fenty Beauty a najdete ji například v Sephoře.

Zdroj: Profimedia

Reklama