V sobotu 9.9.2006 padly v Pelhřimově další rekordy. V akci, kterou moderoval Petr Rychlý, sestavili účastníci největší prostorový puzzle na světě. Puzzle má tvar oblíbeného žlutého hrnku, dobře známého z reklamy na nejprodávanější kávu – kávu Jihlavanka. Je vysoký a široký 250 cm, skládá se ze 124 dílů a váží asi 84 kg. Rozměr je to vpravdě obří: obvod hrnku v nejužší části je 424 cm, naopak v nejširší části má 769 cm. Kdyby se z něj měl napít člověk, musel by měřit přibližně 45 m, tedy asi tolik jako patnácti patrová budova. Dobrovolníci jej za mohutného povzbuzování ze strany návštěvníků a Petra Rychlého, který akcí provázel, sestavili za něco málo přes 2 hodiny. Na závěr vše oslavili mohutným kávovým přípitkem, připraveným a vydaným v limitu 20 minut. A tak se v jednom okamžiku napilo kávy Jihlavanka neuvěřitelných 675 osob. Nad regulérností rekordu dohlíželi komisaři agentury Dobrý den.
„Jihlavanka je jednička na trhu, je to nejprodávanější a nejoblíbenější pražená káva v ČR. Proto jsme chtěli spolu s lidmi, kteří se dnes přišli nebo přijeli do Pelhřimova podívat, přidat další „nej“, říká Miloš Stibal, brand manažer značky Jihlavanka. A tak v Pelhřimově padaly rekordy, ochutnávala se káva a poctivé krajové dobroty, které přímo na náměstí připravovali zkušení kuchaři. „Šálek lahodné kávy je vždy tou správnou tečkou za výborným pokrmem, dodává Miloš Stibal.
Další informace:
Káva Jihlavanka
Jihlavanka je dlouhodobě nejprodávanější značkou pražené kávy na tuzemském trhu, a to především díky chuti, která zcela odpovídá zvyklostem českého a moravského spotřebitele, ale také kvůli optimální vyváženosti kvality a ceny.
Sortiment značky Jihlavanka je na trhu zastoupen všemi oblíbenými variantami kávy – kávou praženou, instantní i kávovými specialitami. V rámci portfolia značky je to Jihlavanka Standard, která je dlouhodobě nejúspěšnější značkou na trhu pražené kávy.
Praženou kávu Jihlavanka je možno objednat v širokém spektru gramáží. Nejprodávanější je 150 g balení dále pak větší balení jako 250 g, 500 g a 1000 g a v neposlední řadě pořád zůstává oblíbené malé balení 70 g a 75 g. Instantní káva se prodává ve dvou typech gramáží: 100 g a 200 g.
Nový komentář
Komentáře
hezké
pěkné
taká reklama
jeto super nápad a my češi to máme rádi,.....
V roce 1996 jsem Pelhřimov a jeho rekordy absolvovala a bylo to velice pěkné
KDO SI HRAJE NEZLOBÍ
já kávu moc nepiju, ale na tu akci bych teda šla, kdyby byla někdy u nás
kornoutek: Ten, co drží ti nadšení lidé, nebo ten ve velikosti z puzzlí?
piju jen rozpustnou kávu,po turkovi mi není dobře od žaludku mohla to být super akce
Kafe,to jse ještě dneska neměla,jdu na to
taky si jdu uvařit kafe dostala jsem na něj chuť
taky bych se ráda napila i s Petrem Rychlým,no on je někde daleko,tak si jdu kafčo uvařit a budu ho pít sama
Kafe není nikdy dost
Jihlavanka má strašně pěkné hrnečky, ale to kafe nic moc :o((((
Aludnev, Jadwiga: Hrnečky dost často prodávají v akci společně s velkou sklenicí kávy, ani to není moc drahé, tuhle jsem to viděla v Albertu asi za 70,- Kč, ale už mám hrnky dva :o))
Hrneček bych chtěla ale ta káva mě nechutná.
gratulace
Ale nemyslím, že má nějaký smysl kolik lidí se ve stejný okamžik napilo zároveň kafe