Pondělní téma o reklamacích mi přišlo přesně vhod. V těchto dnech jsme byli nuceni řešit reklamační řízení nefungujícího DVD. Je radost, když vás ochotně obsluhuje prodavač, navíc s úsměvem a galantností. To je
potom báječné vyřizování. Jiné zkušenosti s reklamacemi nemám, je to poprvé, kdy nám tzv. něco "vyhořelo" v záruce. Po tom, co sledujete v TV, nebo vás obeznámí příbuzní a přátelé o všelijakých trampotách a problémech,
hlavně "ochotným přístupem" prodavačů či vedoucích prodejen, jsme rádi, že nás nic podobného nepotkalo.
Přeji proto všem stejně "postiženým", aby vás obsluhovali jen lidičky, kteří mají vždy dobrou a usměvavou náladu a hlavně chtějí s vámi komunikovat a řešit problém. Neochota a neschopnost lidí mě přímo vytáčí, i to mě
nedávno potkalo při vyřizování objednávky stavebních prací. Ale to je na jiné téma.

čtenářka "Lumpík"


Díky moc za pozitivní zprávu, kterou můžu uveřejnit hned takhle z kraje. Bojím se, kolik mi přijde negativních zkušeností, ale zatím to jde. Rozhodně se budu těšit, co dalšího o reklamacích se od vás všech dozvím!:)

TÉMATA:
DŮM A BYT