Pondělní téma o reklamacích mi přišlo přesně vhod. V těchto dnech jsme byli nuceni řešit reklamační řízení nefungujícího DVD. Je radost, když vás ochotně obsluhuje prodavač, navíc s úsměvem a galantností. To je
potom báječné vyřizování. Jiné zkušenosti s reklamacemi nemám, je to poprvé, kdy nám tzv. něco "vyhořelo" v záruce. Po tom, co sledujete v TV, nebo vás obeznámí příbuzní a přátelé o všelijakých trampotách a problémech,
hlavně "ochotným přístupem" prodavačů či vedoucích prodejen, jsme rádi, že nás nic podobného nepotkalo.
Přeji proto všem stejně "postiženým", aby vás obsluhovali jen lidičky, kteří mají vždy dobrou a usměvavou náladu a hlavně chtějí s vámi komunikovat a řešit problém. Neochota a neschopnost lidí mě přímo vytáčí, i to mě
nedávno potkalo při vyřizování objednávky stavebních prací. Ale to je na jiné téma.
čtenářka "Lumpík"
Díky moc za pozitivní zprávu, kterou můžu uveřejnit hned takhle z kraje. Bojím se, kolik mi přijde negativních zkušeností, ale zatím to jde. Rozhodně se budu těšit, co dalšího o reklamacích se od vás všech dozvím!:)
Nový komentář
Komentáře
Vivian: Krása, že?
Pokud je reklamace opodstatněná, tak každý NORMÁLNÍ prodavač, ji s úsměvem vyřídí. Je fakt, že takových prodavačů, aby člověk pohledal.
Mně to rve srdce, když někdo takhle pizdí jazyk český
zanetinka: piš radši ve své rodné řeči, proboha tě prosím
zanetinka: cože???
na ochodě zaleži hodně to se pak vyřizuje v pohodě.Ale co si ten člověk myslí to nmevíme,ještě že tak.
Zdenicka1983: Ty jsi mi určitě stála za zády a vše pečlivě zhodnotila. Závidím Ti tu tvoji "perfektní dedukci"!!!!!!!
usmívá se,ale v duchu si myslí něco vulgárního
To se pak i reklamace lépe snáší
Tak to jste měli kliku
Kocicka: No obavy panovaly, ale s příchodem zmíněného usměvavého a vstřícného prodavače, byly tyto rázem pryč
tak to jste měli radost
Proč mám ten pocit, že se většina prodavaček a prodavačů tváří tak, jako by vám to dávala z vlastního?
Taky jsem naposledy měla štěstí, prodavačka se sice neusmívala, ale hned otevřela kasu a vrátila bez řečí peníze a to nejdůležitější
MartinaC: Zzuzzka: Sama pracuji s lidmi a rozhodně bych se necítila dobře, kdybych se měla neustále mračit a i když je někdy "den blbec" nemají lidé právo to odnášet. Snažím se opravdu za každých okolností držet hesla S ÚSMĚVEM JDE VŠECHNO LÍP
a samozřejmě to samé očekávám i od druhých, ale věřte, že někdy je to utopie. Hezký den
TAKY SE MI TO UŽ PÁRKRÁT PŘIHODILO, ALE PŘEVAŽUJÍ NEPŘÍJEMNÉ VĚCI
tak to si mela fakt asi stesti to jen tak neni.
Tak to máte štěstí, že je to první věc, která se vám v reklamaci pokazila a ještě k tomu jste se setkala s ochotou prodavače. To je spíš ojedinělý případ
jojo,taky mám vesměs dobré zkušenosti,akorát to občas stojí víc obíhání a chození