Ke konci loňského léta jsem si koupila sportovní sandály. Byly zlevněné z 1300,- na 600,- a ještě mi udělali slevu na místě na 550,- . S přicházejícím létem přišla řada i na ně. Při nákupu, kdy jsem se natahovala do horních regálu, mi na jedné botě praskla přeska. No co, mám je krátce, skoro nové, tak jsem je šla reklamovat. Obrnila jsem se trpělivostí a připravila si pár vět, neboť vím, že v daném obchodě velmi neradi přijímají reklamace a jsou dosti nepříjemní (majitel mě od té doby již nezdraví).
Prodavač byl značně nepříjemný, ale uznal, že je to vada k reklamaci. Ale nechtěl mi napsat žádný reklamační lístek, že prý mi bude stačit paragon. Jenže já trvala na tom, že reklamační lístek chci, k čemu je mi paragon bez bot. Nechtěl, ale rozhodl se, že napíše. Já si zatím zkoušela tričko. V tom slyším věty typu "Já se na to vykašlu, už mě to nebaví, já nic psát nebudu". Převlékla jsem se tedy a ptala jsem se, co se děje. Odpovědí mi bylo, že mu to za to nestojí, aby něco vyřizoval. Ať si vezmu 600,- a boty si prý mám nechat nebo je vyhodí. Dopadlo to tak, že jsem odcházela s botama a šesti stovkama k ševci. A ten mi je za 50 Kč opravil. Takže mám boty, které letos opět prodávají za 1300 Kč, úplně zadarmo i se zaplacenou opravou.
Jitka Maršálková
Milá Jitko,
musím uznat, že takhle se reklamovat vyloženě vyplatí. Něco podobného se nestane moc často, ale občas má člověk kliku a zadaří se jako vám. To je pak radosti, znám to moc dobře.:) Jeden můj kamarád měl zase štěstí v tom, že mu vždy před koncem záruky boty provedly nějakou špatnost... Kupoval u dobré značky, takže to bylo tak, že měl co půl roku nové boty, za které nemusel nic platit. Povedlo se mu to celkem 5x!
Nový komentář
Komentáře
Dobrej psychouš :-D
Hmm, prodavač si asi dost vydělá
jak se říká... jednou štěstí sedne i na vola... promiň Jitko
man-mimo: tak takový podobný piškuntálie provádí s botama už hafo let jedna moje kolegyně
Gratuluji k velmi úspěšné reklamaci
Tak to gratuluju, to se jen tak nepoštěstí.
nestačím se divit
spořivec Richard: taky znám jednoho takového. Před koncem záruky strčil boty do mrazáku, a poté zlomil podrážku.
to je fakt nadstandardní reklamace
Koupila jsem dceři voskové pásky na depilaci.Bohužel,nefungovaly.Co s načatým zbožím z drogerie?Není to levná záležitost.Po x telefonátech jsem se dopracovala na firmu,která toto dováží.Zboží jsem jim poslala,oni to odeslali do Francie na zkoušku.Prý to funguje,ale jestli chci vyzkoušet něco jiného.Tak dceči poslali 2 druhy depilačních krémů i s holítky.Takto by se mi reklamace líbila,protože to nové zboží vyšlo tak na 500,-Kč a pásky mne stáli cca 250,-Kč.
Prodavač byl pěknej blbec. Atys na tom vydělala.
tak to je hodně slušný, hold se někdy zadaří .....
petra1975: tak to samé se stalo nám, úplně nový stan jsme postavili v campu a hned první noc byla velká bouřka, která nám ho roztrhala na cucky. I tak jsme vydrželi "stanovat" celý týden a po návratu jsme ho reklamovali a měli zase na nový.
tak to se fakt vyplatilo
Moji spolužáci, kteří hráli závodně basket, si vždy kupovali kvalitní sportovní obuv. Při jejich frekvenci se vždycky něco do konce záruční doby rozsypalo, a tak měli na nové.
Super a ten krám bych hned nechala zavřít, šupáci
šikovná holda
to gratuluji, to se jen tak nevidí