Kde přesně bude pršet: Meteor (Počasí) » Meteoradar

Radar je součástí spousty aplikací o počasí, ale pravděpodobně žádný není tak praktický jako tenhle. Po jediném ťuknutí se vám otevře mapa, na které ihned uvidíte, kde právě prší nebo jestli se k vám neřítí bouřka. Mapa se dá natolik přiblížit, že vidíte pohyb mraků na hodinu dopředu přímo nad vaší obcí nebo čtvrtí. Data pocházejí od ČHMÚ.

Zní jako skutečné: Zvuky pro dobrý spánek

Aplikace, která nabízí řadu příjemných zvuků: letní noc s houkáním sovy a cvrkáním cvrčků, déšť dopadající na plátno stanu, potůček se zpěvem ptáků nebo podzimní les.

Oblíbené zvuky si můžete namixovat podle libosti nebo upravovat ty přednastavené: když se vám v letní noci nelíbí houkání sovy, lze ji ztišit, zcela vypnout nebo nahradit.

Aplikace má časovač a zvuky hrají, i když zhasnete obrazovku. Takže u ní opravdu můžete usnout!

Líné, ale účinné cvičení pro záda: Back pain excercise

Zacvičte si podle potřeby jednu z devíti sérií! Je tu ranní protažení, uvolnění páteře, posílení různých částí zad (bedra, krk…) nebo komplexní dvacetiminutová lekce pro zdravá záda.

Zvlášť skvělá je série na přetrvávající bolesti (persistent pain). Trvá 14 minut a je spíš relaxační, protože celou dobu ležíte. Ale hlavně má okamžitý účinek!

Aplikace je v angličtině, ale perfektně pochopitelná – celou dobu předcvičuje instruktorka.
Neoblíbené cviky můžete jedním ťuknutím přeskočit. Pokud chcete, je možné poskládat si i vlastní série.
Součástí aplikace jsou statistiky, kde v kalendáři vidíte, kdy a co jste cvičila.

Monitorujte své nálady: Daylio

Česká aplikace Daylio umožňuje záznam aktuálních nálad, kolikrát denně chcete.
Na výběr je z pěti nálad, ale můžete si je upravit a doplnit o další, a pokaždé můžete vybrat i původ svého rozpoložení. Tím může být práce, rodina, úklid, sport a další, ale opět je můžete doplnit (třeba tchyně tam není).

V množství statistik pak vidíte vývoj svých nálad, průměrnou denní náladu nebo díky čemu jste nejčastěji v dobré či špatné náladě.
Aplikace pomůže i v osvojování nových návyků nebo odbourávání zlozvyků. Nastavte si tu svůj cíl, například cvičení v pondělí, středu a pátek – aplikace vás upozorní a povede statistiku.

Reklama