ga1.jpg

„Jak mnozí sami víme, podporovat potomka ve sportu je náročná záležitost. Abychom situaci rodin sportujících dětí ulehčili, věnujeme jim roční zásobu našich produktů péče o domácnost a hygienu, která jim nejen ušetří peníze, jež budou moci raději vynaložit na sport, ale také čas, který by jinak museli trávit jejich nákupem,“ vysvětluje Barbora Líška Kratochvílová, marketingová ředitelka Procter & Gamble, co bylo důvodem pro produktovou dotaci.

ga2.jpg

„Každá pomoc, která sportujícím dětem umožní, aby se mohly věnovat sportu, se počítá. Malí sportovci sportují s plným nasazením a i podpora ze strany jejich rodin je maximální. Někdy se ovšem financí nedostává, a proto je tu Česká olympijská nadace, která zařídí, aby se děti nemusely vzdávat radosti ze sportu. Děkujeme společnosti Procter & Gamble, že se na tom s námi podílí,“ říká Veronika Opršalová, ředitelka České olympijské nadace.

Roční balíček produktů obsahuje například prací kapsle Ariel, aviváže Lenor, prostředky na mytí nádobí Jar, elektrický zubní kartáček Oral-B nebo šampony Head & Shoulders.

ga3.jpg

Česká olympijská nadace podporuje sportovce ve věku 6-18 let s chutí sportovat. Řídí se heslem, že sport nesmí být výsadou bohatých, a proto je cílem nadace umožnit sportovat dětem, kterým v tom brání nedostatek peněz.