Značka Perwoll již několik let svými kampaněmi #rethinkfashion aktivně podporuje myšlenky a kroky spojené se slow fashion, kapsulovým šatníkem a kvalitní péčí o oblečení každého z nás. Nyní na tyto kroky navazuje a společně s vydavatelským domem Mafra spustila další digitální kampaň s označením #rethinkfashion, která je realizovaná s aktuální novinkou – kapslemi Perwoll Renew & Care.

„Projekt #rethinkfashion značky Perwoll běží v Česku už několik let. Jsme opravdu rádi, že tímto způsobem můžeme široké veřejnosti přiblížit, jak se starat o svůj šatník, proč investovat do nadčasových kousků a chovat se tak udržitelněji ve svém každodenním životě,“ říká Jana Očadlíková, marketingová ředitelka divize pracích a čisticích prostředků společnosti HENKEL ČR

fus.jpg

Důležitou součástí projektu je také soutěž o speciální neprodejné balíčky Perwoll. Ty kromě nových kapslí Perwoll Renew & Care a dalších drobností obsahují i jedinečné tričko pocházející z limitované edice vytvořené módní návrhářkou Vandou Jandou pro tuto kampaň. Veřejnost má možnost o balíčky soutěžit, jak na instagramových profilech tváří kampaně, tak pod označením #VandaJandaxPerwoll challenge, či v rámci speciální microsite http://perwoll.rethinkfashion.cz. „Spojení s úspěšnou módní návrhářkou skvěle rezonuje mezi cílovou skupinou. Cílem kampaně bylo posílit image značky Perwoll jako prémiové péče o oblečení. A zafungovalo to, o trička je obrovský zájem,“ doplňuje Marek Jedinák, senior brand manager v divizi pracích a čisticích prostředků společnosti HENKEL ČR.

„Chtěli jsme vystoupit z klasické komunikace FMCG výrobků a posunout ji dál. Díky tomu, že je kampaň promyšlená, realizovaná napříč různými kanály a spolupracuje na ní několik známých tváří, zasáhla velké množství uživatelů,“ dodává Jedinák. Do kampaně se kromě tří hlavních influencerů zapojili i další, jako např. Natálie Kotková nebo Nicol Švantnerová. Vedle vzniku řady PR článků, postů, stories a brandingu objevujících se postupně v titulech Harper´s Bazaar a Cosmopolitan vydavatelství Mafra včetně jejich soc. sítí a online serveru jenprozeny.cz, bylo natočeno i několik videí, které je možné najít na jednom místě na YouTube.

6172a479d22e5obrazek.png

Reklama