Mládě klokana horského / Foto: Petr Hamerník, Zoo Praha

Zoo Praha je uzavřena více než měsíc, ale stále připravuje nové aktivity, které mají veřejnost informovat nejen o tom, co se v zoo děje, ale také podpořit její chod. Na oblíbený YouTube kanál Krátce ze zoo, který nabízí krátká videa ze života zvířat, nově navázala kampaň na podporu mláďat narozených v době karantény.

Cílem je oslovit co nejvíce příznivců Zoo Praha, ale i širokou veřejnost a motivovat ji k adopci nebo sponzorství zvířat. Že je to krok správným směrem, potvrzuje skutečnost, že za šest dní přibylo 197 nových adoptivních rodičů a 160 individuálních sponzorů. Ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek k tomu dodává: „Úspěch videí na našem youtubovém kanálu Krátce ze zoo nás inspiroval k tomu, abychom vedle zpráv o zvířatech, která naši návštěvníci dobře znají z minulosti, přinášeli také podstatně více informací o mláďatech, jež se narodila či vylíhla v době uzavření zoo. Zájem o jejich adopci a sponzoring nás velice těší a je pro nás velkým povzbuzením. Moc děkujeme, vážíme si toho.“

Mládě gekona zázračného / Foto: Petr Hamerník, Zoo Praha.

Aktuálně lidé přispěli na chov zvířat adopční částkou 575 245 Kč a na sponzorství věnovali 141 073 Kč, dohromady tedy 716 318 korun. „Jsem moc rád, že se nám podařilo kampaní ještě více podpořit adopce a sponzoring. Některá zvířata už své adoptivní rodiče mají, levhart mandžuský nebo lemur kata, někteří na své nové adoptivní rodiče ještě čekají, například panda červená nebo krajta tygrovitá. Ale i ti se určitě dočkají,“ dodává vedoucí oddělení PR a marketingu Jakub Hritz.

Adoptivním rodičem se může stát každý, kdo přispěje ročním příspěvkem, který je u jednotlivých druhů odlišný a je odvozen od ročních nákladů na krmivo a další péči o dané zvíře. Sponzorem pak ten, kdo zaplatí částku minimálně 100 Kč na kterékoli zvíře. Více informací je k dispozici na stránkách Zoo Praha, konkrétně v sekci Jak pomoci.

Reklama