Foto: PENNY
První produkty vlastních značek PENNY byly mléčné produkty BONI a pivo Staročech. „Pro nás jsou tyto značky důležité, protože jimi podporujeme loajalitu našich zákazníků. Vědí, že své oblíbené produkty dostanou za nízkou cenu exkluzivně jen v našem řetězci. Navíc se v řadě případů jedná o české produkty a zákazníci tak společně s námi podporují domácí producenty. Obliba těchto značek dlouhodobě roste a my to vnímáme jako ocenění naší dlouhodobé práce při přípravě těchto produktů ve spolupráci s našimi dodavateli,“ popisuje filozofii privátních značek Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY.
Privátní značky PENNY pravidelně získávají ocenění v nezávislých testech nebo v hodnocení spotřebitelů. Například v letošním roce zvítězily špekáčky Řezníkův talíř v nezávislém testu BLESKu, v němž získaly nejen Zlatou pečeť za celkové vítězství, ale i Stříbrnou pečeť za nejlepší chuť. Ve velkých testech nezávislého sdružení dTEST pak letos získalo ocenění nejen droždí Karlova koruna, ale i BONI jogurt bílý. „Naše privátní značky neustále budujeme a rozvíjíme a každá z těch značek má vlastní příběh. Průběžně naše výrobky srovnáváme s konkurencí a pečlivě sledujeme jejich kvalitu. V případě naší privátní značky Dobré maso garantujeme dokonce i šetrné zacházení se zvířaty. Společně s našimi dodavateli a jejich vybranými chovateli jsme vytvořili PENNY standardy v oblasti Animal welfare, které jdou nad rámec zákonných požadavků. Výsledky celé řady nezávislých testů nám dělají radost, protože potvrzují, že naší práci děláme dobře, a že naši zákazníci skutečně dostávají tu nejvyšší kvalitu za výhodnou cenu,“ popisuje Petr Baudyš, vedoucí oddělení kvality PENNY.
Foto: PENNY
Nejedná se jen o výsledky nezávislých testů. Privátní značky PENNY sklízí ocenění v řadě dalších soutěžích. Například v rámci spotřebitelského programu Volba spotřebitelů získaly v posledních letech ocenění desítky produktů značek Karlova koruna, BONI, Naturalia, Řezníkův talíř, Na Gril“, Crip Crop nebo Penny. Pro zákazníky PENNY připravované produkty pravidelně získávají také ocenění Česká chuťovka.
Foto: PENNY
Svoji nabídku privátních značek PENNY neustále rozšiřuje. V posledních měsících představilo nové značky: cukrovinky Enjoy, slané pochutiny Solty, mražené produkty Mrazivá čerstvost a papírové drogistické zboží WIPPY.
Nový komentář
Komentáře
Já nevím, ale chlubit se Staročechem. Na druhou stranu, pokud to někomu chutná, tak ať si to koupí. Mně to manžel ale zakázal kupovat domů. :-) On má radši trochu jiná pivka. Já jsem spíš vínová, po pivu se mi chce spát. Navíc víno skvěle podporuje fantazii. Takže když píšu články pro obsahový marketing, tak třeba jedna sklenička večer skvěle podpoří fantazii. ;-)