TV Prima nechce zveřejnit, jak bude vypadat její druhý kanál, který zřejmě spustí letos na jaře. Časopis Marketing a Media (M&M) ale tvrdí, že management Primy prezentuje novou stanici mediálním agenturám pod označením Cool a jeho cílovou skupinou mají být muži ve věku od 20 do 40 let.

Prima zatím nechce hovořit o konkrétních relacích, ale stěžejní část vysílání mají tvořit premiérové americké seriály a původní tvorba. Jisté je, že v momentu spuštění bude kanál dostupný terestricky pro 52 procent populace, a to v Praze, v západních Čechách a v části severních, v Brně a Ostravě. Umístění do základní digitální nabídky kabelové televize a do digitálního slotu analogové služby potvrdilo UPC.

Koncern Modern Times Group, který je polovičním vlastníkem Primy, má ve většině zemí tematické kanály přesně cílené na jednotlivé divácké segmenty. Plnoformátových stanic vlastní jen několik, kromě Primy ještě ruskou CTC či bulharskou Novu.

Umíte si představit, co bude vysílat kanál pro muže v uvedené věkové skupině? Má vůbec šanci uspět?