Milá redakce,
tak sex, jo? Jistě, středa... No asi se na Vás nahrnou příběhy nabité erotikou, ale já budu jiná. On se na nás totiž ten sex valí i z jiných zákoutí...

Vydělejte si!

Na reklamu jsme si už zvykli. Reklama v televizi některé z nás nechává v klidu, protože máme díky ní chvíli času na uvaření kávy nebo na vykonání jiných potřeb, jiné nabádá k lepšímu životu, když  dychtivě hltají nabízené reklamní zboží a bezmezně se snaží uvěřit všem reklamním trikům, a další ji berou jako nutné zlo.

Ale nejen televizní reklamou je krmen náš občan. Reklama na nás vyjukne z kdejakého časopisu i z dalších tiskovin, nemluvě o domovních schránkách na dopisy přeplněných všemožnými letáky. Pozorný řidič si jistě všimne mnoha billboardů při silnicích, avšak nutno podotknout, že tyto pochopitelně pak bohužel snižují jeho pozornost na dění dopravní. Jako nejméně rušivý element mi připadá reklama v rozhlasovém vysílání, protože když už mám zapnuté rádio, pak je to většinou coby jakási zvuková kulisa k jiným mnou vykonávaným činnostem, takže mnohdy zjistím, že kromě několika informací a mých oblíbených písniček vlastně z rozhlasového vysílání nic nevím.

Avšak jedna rozhlasová reklama se mi přece jen vryla do paměti. Říká totiž: Kde najde mladá dívka dnes peníze? Vydělá je. Moderně, rychle a zábavně. Ó, jak lákavé! Pravda, mladá dívka již sice nejsem, ale nedá mi to neposlouchat dál - no vida! Milý hlas nám říká, že pokud jsi dívka, je ti od 18 do 40 let, máš volný čas a ovládáš základy angličtiny, máš vyhráno! Stačí zavolat na uvedené telefonní číslo či podívat se na internetovou stránku a můžeš se stát operátorkou na videochatu. Do kritérií se tedy jako spousta jiných penězuchtivých vejdu, no hurá! Stále je to ještě lákavé. Podívám se tedy na inzerovanou internetovou stránku - a zvedne se mi žaludek. Zjistím totiž, že se jedná o erotický videochat. V tom momentě se mi tato reklama zdá být spíše vrcholem nevkusu a navíc jako taková negativně ovlivňuje morálku mládeže, protože podprahově je pochopitelně určena především mladší věkové skupině. Zadarmo nikdo nic nedostane a vydělat si spoustu peněz a bezvadně a skvěle se přitom bavit, no tak to je opravdu snem mnoha naivních -náctiletých. Ostatně ani my starší bychom jistě takovou prací nepohrdli, tedy pokud by to byla skutečná práce.

V poslední době se takovýchto reklamních triků objevuje stále víc a víc. Dokonce i v hromadných dopravních prostředcích; divím se, že to provozovatelům dopravy nevadí (patrně finanční vyrovnání je uspokojující) a že se ještě cestující proti takovýmto reklamám neohrazují. Možná již rezignovali a raději se skromně a potichu nechají dovézt tam, kam potřebují, než aby jim třeba příště autobus ujel před nosem nebo nezastavil. I takové věci se stávají.

Je mi líto mladých dívek, které se takovými reklamními "trháky" navnadí na vidinu zlatých časů a pak prožijí trpké zklamání, je mi líto i těch, které to zkusí. Jakoby si na čelo přilepily nápis: Já jsem ta lehká holka.

Nechci nikoho urážet, jen mám jeden nápad: Co kdybychom zkusili naší mládeži nabídnout práci? Skutečnou, poctivou a dobře zaplacenou. Jinak se můžeme za nějaký čas těšit na inzeráty typu: Jste mladé? Jste hravé? Chcete si vydělat hned?

Přijďte k nám na E55.



Jitulenka


Děkujeme Jitulenko za zajímavý phled na dnešní téma.A za odměnu posíláme Pharmaton Activit který působí proti únavě a při rekonvalescenci. Myslíme, že teď na podzim, kdy se krátí dny se takový dárek celkem hodí.

Dnes jak je zžejmé je tématem dne SEX. V redakčním e-mailu vítáme jak krásné chlapy, tak intelektuální rozbory nesmyslnosti rozmnožovacího pudu.

Vítáme i vaše zkušenosti a příběhy a to co se nám bude líbit nejvíc odměníme.

Těšíme se na příjemně lechtivý den, když už je tak pošmourno.

redakce@zena-in.cz

TÉMATA:
DŮM A BYT