Pokud pracujete se zákazníky, jistě víte, že s nimi není vždy snadné vyjít. Obzvláště pokud pracujete v oboru, kterému zákazníci sami nerozumí. A nejhorší je to ve chvíli, když si ještě navíc myslí, že onomu oboru rozumí.
Není nic strašlivějšího než zákazník, který neví, co chce, nedá pokoj, dokud to nedostane, a myslí si, že vašemu oboru rozumí lépe než vy.
Jak to pak dopadá? Když k tomu přidáte ještě další spolupracovníky? Tak se podívejte:
Máte se zákazníky podobné zkušenosti? Nebo k Vám chodí samí geniální jedinci, kteří co si řeknou, to také chtějí? Nebo si alespoň nechají poradit? A jaká jste Vy jako zákazník :) ?
Nový komentář
Komentáře
Odemětobě: mám s pánama podobné zkušennosti, mám obchod s jízdnímy koly. Každou chvíli přijde nějakej našprtane nesmyslů z internetu ( a že se tam často objeví perly) a ze mne dělá blbce .( přitom volně přeloženo, nasadil by na trabanta rezervu z traktoru)Při koupi kola je každý maximalista a když má později nahradi opotřebovanou součástku tak ani netuší jakou řadu na kole má ale někteří si pamatují aspoň že to kolo je modré
, a když ví tak je mu divné že to tolik stojí a nacpal by tam to nejobyčejnější což ve většině případů nejde . A o jejich šikovnosti ani nemluvím, zrovna včera jsem lepila jednomu zákazníkovi ( mechanik měl ten den volnomimořádně volno) kolečko od kočárku, jelikož tu byl minulý měsíc 4x, neodpustila jsem si poznámku jestli to dítě zvládnul sám nebo mu někdo pomohl.
Edita22: Hezké, ale proč na nás křičíš?
Meander: neboj oni to zkouší i na chlapy
manžel se tak včera zbavil Imaxu
travil kvuli nemu vecery az noci v praci za mizerny peniz a ted to jeste chteli stahnout-tak sli
Kassy: taky jsi ji chtěla na skripta?
Přesně jak píšeš i za dva tisíce mi nabízeli něco,co jsem nechtěla
je černá,ale má hnědé prvky-koženku a všité magnety
fakt pěkná a za 350
rek11: Taky jsem dva měsíce sháněla tašku, přesně jak píšeš, jen ještě s jednou podmínkou: černou. Nikde neměli, zato mi všude nabízeli jiné, přestože jsem jasně definovala požadavky. A přesvědčovali mě, že je to přece jedno, jaké to má zapínání (není, suchý zip mi vytrhává oka z punčocháčů a svetrů a časem přestaně lepit), jakou to má barvu (ale já chci, aby mi to ladilo s botama a ty mám skoro všechny černé), že je to trošku menší - vždyť jste malá (a jak do toho asi nacpu skripta?)... Hlavně aby prodali, jestli je zákazník spokojený, na to všude kašlali. Jasně, jsou obory, kde jsou odborné znalosti nutné a tam si nechám poradit, ale jsou takové, kde když je prodavač přesvědčen, že se v tom vyzná a vnucuje zákazníkovi svou představu, je to spíš na škodu. Nejsem blbá a když něco chci, obvykle vím, proč zrovna tak a ne jinak. A že je prodavačka přesvědčená, že bych měla chtít něco jiného, je její problém, ne můj.
Pokud člověk dělá sazbu a předtiskovou přípravu, musí být připraven na to, že VŠICHNI vědí, jak by to mohl dělat lépe, rychleji a levněji.
Zejména, je-li člověk ženská.
Já měla tu čest pracovat také jako prodejce stavařských potřeb. Přišel chlapík, tvářil se jako pupek světa a dával mi hoodně najevo, že tomu, co on chce já absolutně nerozumím a s takovou nánou od plotny že se nebude bavit. Nakonec pán tvorstva jaksi neznal přesné rozměry toho, co potřebuje, po nabídce materiálů, ze kterých by se onen výrobek dal udělat byl naprosto dezorientovaný a při dotazu, v jakých úhlech mají být zakřivení, které na svém zprudka inteligentním obrázku uvedl mu spadla čelist. Nakonec jsem z něho dostala, k čemu to potřebuje a prodala jsem mu výrobek, pro který si denně chodily desítky lidí... (kouřovod)
Mám specializovaný obchod,který hodně souvisí se stavřinou.Nejvíc mě naštvou chlapi,kteří jsou přesvědčení,že jsem jen blbá prodavačka a ženská k tomu a oni všemu rozumí nejlíp.Jsem ke všem velmi slušná a asertivně je navádím na správné a předpisům odpovídající řešení.Nikdy nikdo neuznal,že mám pravdu,ale jakmile jim docvakne,že pravdu mám já,bývají velmi nasupení a arogantní.Další je,že jim člověk věnuje čas,snaží se pomoci.Takto proškolení jdou nakoupit do marketu a za nějakou dobu mi přijdou vykládat,že mají to a to a jak se to dá opravit a vyřešit.V duchu si myslím něco o políbení...,ale nahlas řeknu že neznám jejich situaci a musí se obrátit na prodejce,protože závady cizích výrobků opravdu vyřešit neumím.No nejsem já k zulíbání?
já jsem zákazník
já jsem čekala, že na posledním obrázku se bude věšet zákazník ze čirého zoufalství. Jsem na tom skoro stejně
tlustoprdka: nevím,ale je to
Někde to tu nedávno proběhlo...