Inspiraci jarními trendy v účesech, líčení, módě, zážitky ze soutěží, přehlídek a především produkty z nabídky více než 400 značek – to vše si odnesou návštěvníci 25. kosmetického veletrhu WORLD OF BEAUTY & SPA pořádaného v areálu PVA EXPO PRAHA-Letňany 16. a 17. března 2018.
Na více než třech stovkách výstavních stánků se návštěvníkům budou věnovat špičkoví odborníci poskytující cenné rady a informace o nabízených přípravcích a metodách. Budou připraveni zodpovědět dotazy, poradit s aplikací i volbou správného přípravku pro klienta i pro vlastní užití, ať již půjde o poradenství k anti-aging metodám, péči o ruce a nohy, regeneraci či alternativním metodám v oboru.
Stále stoupá zájem o přírodní péči, rychle narůstá počet stánků s přírodními produkty a zájemci mají rozhodně z čeho vybírat. Návštěvníci ocení i rady odborníků, kteří je patřičně nasměrují
a pomohou při rozhodování. Řada stánků i program v saloncích představí masáže spojené s relaxací a oživením celého těla na fyzické i psychické úrovni. Rozšiřuje se zastoupení wellness produktů a přípravků pro aromaterapii, relaxaci, masáže, detoxikaci i celkový zdravý životní styl. Jejich pestrá nabídka je zárukou, že návštěvníci mohou všemi smysly vyzkoušet, vcítit se
a nalézt ten „svůj“ zázrak přírody pro své domácí užití, přípravky se stávají cílem nákupu pro lékárny, drogerie i voňavé obchůdky s bioprodukty a aromaterapií.
Semifinálové téma 12. ročníku soutěže Creative Image Team „Splash of Color“ předestírá myšlenku, že i nejpestrobarevnější obraz je nejdříve čistě bílým plátnem. A přesně takové plátno v podobě ženské tváře bylo inspirací pro kolekci s názvem Splash of Color. Úkolem je vytvořit s pomocí vlastní fantazie svět, který není tvořen zavedenými barevnými pravidly. Každé umělecké dílo je originál. Soutěžící se stává proto tvůrcem, který určuje pravidla. Využít lze celé barevné spektrum a s každým pomyslným „tahem štětcem“ bortit společensky zavedené hranice. Soutěž dokazuje, že neexistuje barevná kombinace, která by neměla svůj smysl, ať už se nachází na jakémkoli živém i neživém plátně. Pro finálové téma si soutěžící připraví modelku „ztracenou ve vlnách“ – Lost in waves.
A jak charakterizovat téma soutěže ve fotomakeupu? Název rokoka je odvozen od výrazu rokaj, což je ornament vzniklý z mušle, plocha různého tvaru s bohatě vytvořenými ornamenty. V době rokoka se oblékaly a líčily nejen dámy. Panstvo si pořizovalo bílé paruky, opravovaly se a zamaskovávaly všechny nedostatky, krášlilo se pihami, až bílou pleti s vykreslenými rty „do srdíčka“. Ženy používaly šněrovačky, honosily se krinolínami vyzdobenými stuhami, krajkami, zlatým a stříbrným vyšíváním, šitými z brokátu, lyonského hedvábí. Vše doplňovaly střevíčky
z atlasu, brokátu, hedvábí a sametu na vysokém podpatku zdobené krajkou.
Pánové v době rokoka, pokud chtěli jít s módou, museli nosit úzké kalhoty, bílé punčochy a boty zdobené pentlemi či tepanými sponami. Jejich nejčastěji saténové kabáty, které byly zespodu na okrajích vyztuženy kosticemi, aby odstávaly, měly většinou bílou, světle modrou nebo růžovou barvu. I muži nosili paruku, kterou si dokonce přepudrovávali, a přikrášlovali ji různými lokýnkami a vzadu svazovali stuhou.
Z doby rokoka pochází také výraz negližé, který označoval méně formální společenské oblečení, ve kterém dámy přijímaly hosty. Tvořila jej nařasená splývající sukně, volná šněrovačka, tenký plášť přehozený přes ramena a třírohý šátek zakrývající výstřih.
Na veletrhu nebudou chybět další kadeřnické osobnosti jako Honza Špilar, tým Honzy Hlaváčka i Daniela Hejtmánková. Ti posledně jmenovaní brilantně ztvární téma podzimní soutěže napříč kadeřnickým světem „INSPIRACE 2019“. Tým Karlínského kadeřnického učiliště nám hravě přiblíží „RETRO“, k zážitkům bude stejně tak patřit fashion show týmu holešovických oděvních návrhářů na téma „SKILLS“. Líčení, účesy a body painting ve stylu „Mystic Gothic” bude opět plné svěžích nápadů oživujících pro nás tajemné středověké téma. Soutěžit se bude v nail designu (mezinárodní soutěže NailproCzech), v salonním nail artu, manikúře, tip-boxech, tzv. nail art-posterech, v prodlužování řas, v prodlužování vlasů i v oděvním designu. Soutěž v prodlužování vlasů bude tentokrát pojata zcela jinak a kromě cen pro vítěze si návštěvníci budou moci sami vyzkoušet svoji zručnost v této disciplíně i přispět na paruku těm, pro něž může být momentálně tím nejkrásnějším dárkem.
Každoročně očekávanou pomyslnou „třešničkou“ bude opět defilé českých miss v módní přehlídce butiku Fashion Island i návštěvy známých mediálních osobností.
Wellness, fitness i zdravý životní styl se stávají jednou ze „stars“ veletrhu. Kromě workshopů, kvalifikovaných ukázek a nabídek školení relaxačních a rekondičních masáží i fyzioterapie budou vystavovatelé prezentovat komplexní beauty-wellness péči, diváci opět uvidí přehlídku krásných těl v soutěži věnované naturálnímu fitness.
V saloncích bude program zaměřen na péči o nohy, regeneraci, wellness, saunování, aromaterapii, přírodní péči při použití éterických olejů, celostní přístup v kosmetické péči
a prevenci. Partnery i účastníky veletrhu budou opět nejvýznamnější oborová sdružení: Unie kosmetiček, sdružení pro kosmetiku PROKOS, Česká podiatrická společnost, Asociace pracovníků v regeneraci, Česká asociace saunérů, Česká asociace wellness, Asociace českých aromaterapeutů, Česká aromatická společnost a další.
Více na webu: www.WorldOfBeauty.cz a www.BeautyExpo.cz a Facebooku: www.FaceBook.com/KosmetickyVeletrh
Nový komentář
Komentáře
Hezké.