Představte si, co se mi stalo. Po vzoru mnoha svých přátel, kteří nakupují po internetu, jsem se i já nechala zlákat. Při nejhorším se to dá vyměnit, argumentovali ve snaze rozptýlit mé obavy.
Nu dobře, půjdu s dobou. Chtěla jsem si koupit svetřík. Prohlédla jsem si katalog a vyhlédla model, který se mi líbil. Svetřík do vysokého patentu na zapínání, s dlouhým rukávem. Koneckonců, tento model už doma mám, a vyhovuje mi, takže jsem měla pocit, že nákup „naslepo“ bude bez rizika. Vybrala jsem si svou velikost (v anglické osmičce) a způsob dodání, poštou na dobírku. Za chvilku přišlo potvrzení objednávky a příslib, že svetřík nejpozději do dvou dnů dorazí. Fajn, to je celkem rychlé.
Vyzvedla jsem si patřičný obnos a čekala na den D. Objednala jsem si donášku do redakce. Přišel kurýr, už tady nikdo nebyl, takže jsem se o radost z nového jarního „úlovku“ neměla ani s kým podělit.
Svetřík přišel v krabici, zabalen do bublinkové folie, proložen hedvábným papírem. „To se pozná kvalita,“ říkala jsem si v duchu.
Moje nadšení však spadlo na bod mrazu, když jsem ho uviděla v plné kráse a hlavně velikosti.
Bože, to je snad pro dítě!!! Byl tak maličký, jako by se srazil. Polilo mě horko. Takových peněz a svetr na houby. Okamžitě jsem psala e-mail prodejci, že žádám vrácení peněz, nebo výměnu. Pak jsem to stejně nevydržela a našla si telefon.
Prodejce se divil. Ta velikost odpovídá, svetr je v pořádku, ale s výměnou souhlasil, takže jsem si oddechla.
Když jsem se uklidnila, znovu jsem svetřík vybalila a oblékla. A opravdu. Rukávy tříčtvrteční místo dlouhých, což bych ještě přežila, ale ta délka! Považte, že mi koukala mi půlka břicha. A to jsem na sobě neměla žádné nízké bokovky. Při nejlepší vůli bych takový model nevzala nikdy na sebe.
Tak jsem poučená. Na dobírku, bez zkoušení už vážně nikdy.
Nový komentář
Komentáře
Přes internet si oblečení objednávám často. Zejména přes Tchibo, tam jsem maximálně spokojená. Samozřejmě, někdy koukám jako blázen, jak daná věc vypadá na obrázku a poté ve skutečnosti. Na co si už dávám obzvláště pozor je barva. Mám ráda zářivě bílou, na obrázku se barva jeví jako bílá. Ve skutečnosti je to třeba zastřeně bílá, která má do zářivé hodně daleko.
Oblečenie si cez internet neobjednávam, lepšie je všetko najskôr vidieť. Mimochodom aj farby sú skreslené, čo mi potvrdila aj kamoška.
oblečení si přes internet neobjednávám, mám raději, když si ho můžu vyzkoušet v obchodě
take mam s dobirkou spatne zkusennosti, radeji posilam obycejne balikem a pak zaplatim
Taky s tím mám špatnopu zkušenost, takže přes internet už si oblečení určitě objednávat nebudu.
Rikina — #57 Přece když otevřu balík a vidím, že ten svetří velikosti XS fakt není L, to musím poznat na první pohled
Hovořím konkrétně k případu, co se stal autorce článku.
Přes internet objednávám, ale oblečení teda ne. To si raději kupuju v obchodě.
Trefa:pres internet nic neobjednavam,velice se bojim,abych neprisla o penize.vnuk si uz nekdy veci objednal a byl vzdy spokoje.
je lepší vyzkoušet
wich — #55 Ne? Já myslela, že to doporučuješ. Zkouknout zboží hned na poště. Mimochodem, když se velikost pozná už na pohled, proč tedy jsou vůbec v obchodech zkoušecí kabinky?
Asi pro nás podprůměrně inteligentní, které to nepoznáme.
Oblečení na netu už jsme kupovali a kupodivu sedělo...i když je nejlépe si ho vyzkoušet
Rikina — #53 Ale to tady nikdo nepsal.
raději taky všechno zkouším,už neobjednávám
wich — #51 ovšem, však já nic nenamítám proti otvírání zásilek na poště.
Zvláště křehkých a rozbitných. Nicméně představa, jak někdo provede u přepážky striptýz, aby na místě vyzkoušel - dejme tomu, teoreticky - třeba cyklistický dres, je docela zajímavá.
Myslím, že by takové konání bylo osvěžením času stráveného jinak nudným čekáním na odbavení balíku.
Oblečení na dobírku jedině od firmy u které už nakupuji a znám jejich číslování.
Rikina — #42 Moje milá, balíček si otevřu na poště a zkontroluju, když objednávám např. parfémy, kosmetiku vždy. Tam to rozbití při manilupaci ČP docela reálně hrozí. Tohle mi doporučila sama pošťačka, abych se vyhla složité reklamaci. Co se týče oblečení, tak myslím, že chybně zaslanou velikost např. u svetříku pozná průměrně inteligentní žena na první pohled, netřeba zkoušení na pobočce pošty
A co říká kontrolování obsahu balíku okolní osazenstvo je mi někde v těch místech okolo pipiny
anglicka 8 je mala! Je to neco snad jako 32 ci 34. Takze fakt pro dite a ne pro ceskou zenu-krev a mliko.
Tak já jsem pravý opak - 90% mám nakoupeno na sebe z internetu a 90% sedí.
Kolikrát se mi v katalogu oblečení líbí, ale bez zkoušení bych si nikdy nic nekoupila. Jednou jsem si objednala na dobírku 2 žluté deky a přišly hnědé. Znovu zabalit, zanést na poštu, zaplatit poštovné. Už nikdy.