al1.jpg
Letní sběratelská kampaň je připravená pro malé i velké cestovatele, ať již by se rádi vydali do zahraničí nebo po tuzemsku. Za nasbírané body si můžou vybrat z nabídky vybavení od značky Husky či láhví na pití značky LocknLock. Pro noční bojovky se pak skvěle hodí baterky VARTA v různých barevných provedeních. „Touto letní kampaní jsme chtěli pomoci zákazníkům vybavit se na cesty, ať už se chystají strávit svou dovolenou kdekoliv. V naší nabídce pořídí kompletní kempingové vybavení, se kterým bude stanování skvělým zážitkem“, vysvětluje Kateřina Hanušová z oddělení marketingu obchodů Albert. Produkty od značky Husky, LocknLock a VARTA mohou zákazníci pořídit se slevou až 75 %.

Pro malé cestovatele něco navíc
609babe9ee554obrazek.png

Každý výlet by měl být zaznamenaný. Pro malé výletníky a cestovatele jsou proto v nabídce připravené deníky a knížky s cyklovýlety od značky Albi. Pro příjemné večery pak i cestovní hry. „Jako vždy, i v této kampani jsme mysleli na děti. Proto jsme pro ně připravili nejen speciální dětské pytle od Husky, ale i hry, zážitkové deníky či knížky s cyklovýlety po republice. Díky nim tak společně s rodiči poznají krásy Čech, Moravy a Slezska a své zážitky si budou moci zaznamenat“, doplňuje podrobnosti k další části kampaně Kateřina Hanušová. Produkty od Albi mohou zákazníci pořídit se slevou až 87 %.

Průběh kampaně

Za každých 200 korun vynaložených na nákup zboží obdrží zákazníci v obchodech Albert jeden bod. Bod navíc lze získat i za partnerské produkty, které jsou označeny vždy v aktuálním letáku. V této kampani sbírají zákazníci celkem deset bodů, z toho Albert dává dva body jako dárek při využití klasické papírové kartičky. V případě sbírání bodů v aplikaci Můj Albert získají zákazníci předvyplněné a platné body tři. Navíc při nákupu kampaňových odměn jim Albert do aplikace připíše až 40 kreditů navíc.
sbi1.jpg
Věrnostní kampaň probíhá v obchodech Albert od 12. května a potrvá do 3. srpna 2021, nebo do vyčerpání zásob. Více informací, přehled produktů a úplná pravidla najdou zákazníci v informačních letáčcích, v aplikaci Můj Albert, obchodech Albert nebo na webových stránkách www.albert.cz/kempovani.

O Albertu

  • Obchody Albert působí na českém trhu více než 29 let. První obchod, supermarket v Česku pod názvem Mana 6. června 1991 v Jihlavě.
  • Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
  • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará téměř 17 000 zaměstnanců.
  • Činnost obchodů Albert oceňují i odborníci. V roce 2019 získala společnost Albert cenu Odpovědný zahraniční investor, kterou uděluje vláda za aktivitu v oblasti společenské odpovědnosti, zlepšování životního prostředí a podporu regionů a dobrovolnictví.
  • Prodejna Albert z olomouckého NC Olympia se stala vítězem mezi hypermarkety v prestižní soutěži Diamantová liga kvality 2019, která vybírá nejkvalitnější prodejny v České republice. Tato výhra navazuje na prvenství v roce 2018, které získal hypermarket v nákupním centru na Chodově.
  • Albert získal již čtyřikrát Národní cenu kvality ČR a jako první tuzemská firma se v roce 2016 dostal do finále evropské úrovně soutěže.
  • Albert neustále pracuje na modernizaci prodejen a zkvalitňování služeb. Od roku 2017 prošla rekonstrukcí a modernizací již polovina prodejen Albert v Česku.
  • V roce 2009 vznikl Nadační fond Albert za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin.
  • V obchodech Albert mohou zákazníci využít program 100% garance kvality, který se vztahuje na téměř celý sortiment potravin, kosmetiku, drogerii i například na krmivo pro zvířata.

Více informací na ALBERT.CZ
609bab926a558obrazek.png

Reklama