60d322045372dpr2.jpg

Avon se v Česku zapojil do celosvětové iniciativy Za zdravá prsa v roce 1998, čímž se stal první společností, která se u nás začala věnovat této problematice. Od roku 2000 se ulicemi českých měst každoročně nesl Avon Pochod za zdravá prsa na znamení spolupatričnosti ženám, které s rakovinou prsu bojují. Tento rok kvůli situaci ve světě nabírá charitativní projekt Avon za zdravá prsa nový rozměr. Do popředí se dostávají nové Avon symboly. Jelikož klíčovým posláním Avonu je bezpečí žen a ochrana jejich zdraví, symboly zosobňují vyjádření podpory právě ženám v nelehkých životních situacích. Aliance žen s rakovinou prsu přirozeně patří mezi dlouholeté partnery projektu. „Je nám ctí a potěšením, že právě společnost Avon patří k našim dlouholetým partnerům. Jde o spolupráci, která přináší prospěch a užitek nejen onkologickým pacientům, ale i široké veřejnosti v rámci osvěty. V aktuální nelehké době jsem upřímně ráda, že se prostřednictvím Avon symbolů můžeme spojit i takto na dálku pro dobrou věc“, dodává Štěpánka Pokorná, ředitelka Aliance žen s rakovinou prsu.

60d321f1e8757pr1.jpg

Rakovina prsu je nejčastějším typem rakoviny postihující ženy v České republice. Nejúčinnější cestou k včasnému odhalení jsou pravidelné preventivní prohlídky, protože prevence je důležitá v každém věku. Pravidelná návštěva lékaře by měla být nevyhnutelnou aktivitou každé ženy. Avon se prostřednictvím charitativního projektu Za zdravá prsa dlouhodobě snaží nejen zvýšit povědomí o důležitosti prevence, diagnostice a léčbě, ale i motivovat co nejvíc žen k tomu, aby nepodceňovaly své zdraví. Se společností Avon v tomto směru spolupracuje i primářka a zakladatelka screeningu rakoviny prsu a sítě mamacenter po ČR, MUDr. Miroslava Skovajsová, Ph.D. „Jsem ráda, že můžu být součástí celosvětové iniciativy a přispět tak k tomu, aby ženy přehodnotily svůj přístup k vlastnímu zdraví a začaly pravidelně chodit na preventivní prohlídky. Zdraví máme jen jedno, proto si myslím, že je potřebné zvyšovat zdravotní uvědomělost“, říká MUDr. Skovajsová.

I když se tento rok nepotkáme v ulicích, vyjádřit podporu onkologickým pacientkám a pomoct můžeme i tak. Pomáhat přece sluší každému! Letošní kampaň proto opět hrdě podpořily známé tváře či ambasadoři. Ozdobte si společně s námi své oblíbené tričko novým Avon symbolem a připomeňme si krásnou myšlenku tohoto projektu. Do konce června je navíc můžete zakoupit ve zvýhodněné kolekci s oblíbeným pochodovým tričkem. Stejně jako pochodová trička byla zosobněním kontinuálního úsilí v boji za zdravá prsa, představují nové symboly neustustávající snahu pokračovat v této krásné iniciativě.

Koupí nových symbolů Za zdravá prsa vyjádříte podporu pro občanská sdružení či neziskové organizace bojující proti rakovině prsu.

Avon se taktéž zavazuje, že z každého prodanéhu symbolu věnuje 100 % zisku na boj za zdravá prsa.

Děkujeme, že jste už 21 let součástí tohoto jedinečného růžového projektu, díky kterému pomáháme ženám vítězit nad tímto onemocněním.

Ačkoliv malým gestem, ale k velkým změnám.

Podívejte se na zajímavé video

O společnosti AVON
Kosmetická společnost Avon, patřící do přední globální skupiny Natura & Co, už 135 let zlepšuje životy žen prostřednictvím krásy. A stále v tom pokračuje, jen moderněji. Přináší inovace, spojuje lidi, podporuje ženy, vnímá všechny podoby krásy. Oslavuje sílu žen po celém světě, podporuje je v obhajování vlastního potenciálnu a překonávání výzev. Překvapuje vás to? Přidejte se také - #WatchMeNow #SledujteMe #AvonIsChanging #AvonSeMeni. V Avoně jsou zastánci toho, na čem skutečně záleží. Právě síla krásy je prostředníkem na vytvoření lepšího světa pro ženy. Porozně naslouchají potřebám žen a jsou hlasem jejich tužeb. Věří v lepší svět pro ženy, který tak bude lepším světem pro všechny.

Bojují za zdravá prsa, jelikož rakovina prsu nejčastějším onkologickým onemocněním u žen. Věnovali proto už více jak 20 milionů na screeningové programy. Stejně tak bojují proti domácímu násilí, kterému čelí 1 ze 3 žen a doposud pomohli už 14 milionům žen po celém světě, které se setkaly s domácím násilím. Celosvětově Avon věnoval více než 1 miliardu dolarů na témata související se zdravím a bezpečností žen. Za posledních 20 let tato společnost zaregistrovala více než 750 patentů a výrobky z jejich portfolia získaly více než 300 ocenění v posledních 3 letech. Věděli jste, že každou sekundu se po celém světě prodejí 3 rtěnky, 7 parfémů a 2 výrobky péče o pleť? Mezi známé a oblíbené značky Avonu patří ANEW, mark., AVON TRUE, Planet Spa, Nutra Effects, Avon Care nebo Advance Techniques. Více o společnosti a jejích aktivitích, stejně jako o produktech Avon se dozvíte na www.avon.cz nebo na Facebookovém profilu Avon Česká republika.
60d3214d404dcobrazek.png

Reklama