LUNTER představuje Tofu na pánev, se kterým půjde vaření samo

Co se týče vaření, Češi si nepotrpí na žádné složitosti. V průzkumu společnosti Alfa Bio 94 % Čechů potvrdilo, že preferuje hlavně jednoduché recepty a 28 % uvedlo, že přípravou jídla stráví přibližně 15–30 minut. Tyto výsledky mohla v mnohém ovlivnit také pandemie koronaviru a přesunutí velké části pracujících do jejich domácností. Rychlost a jednoduchost přípravy je jedním z důležitých benefitů, který v dnešní době na tofu oceňuje 28 % Čechů.

V rámci tradičních novoročních předsevzetí se někteří snaží stravovat zdravěji, ať už proto, aby se po Vánocích vrátili ke své původní váze (23 % dotazovaných), nebo proto, aby tělu jednoduše dodali potřebné živiny a podpořili tak i imunitu organismu (38 % dotazovaných). Proto LUNTER představuje novinky v podobě Tofu na pánev Toscana a Chilli a limeta.
LUNTER Tofu na pánev Chilli a limeta překvapí svou netypickou, ale výbornou kombinací jemně pálivého chilli a osvěžující limetky. LUNTER Tofu na pánev Toscana si získá především milovníky Itálie díky marinádě z rajčat, čerstvých bylinek a koření inspirovaného slunečným Toskánskem. Tofu stačí opražit na pánvičce a podávat například s oblíbenými těstovinami, rýží nebo kuskusem. Díky novým příchutím LUNTER Tofu tak můžete cestovat z pohodlí své kuchyně jen díky spokojeným chuťovým pohárkům.

Zdravě a chutně za lepší imunitu

LUNTER Tofu obsahuje až 47 % z doporučené denní dávky proteinů, 47 % doporučené denní dávky vápníku, aminokyseliny a další tělu prospěšné látky. Naopak v něm nenajdete žádné konzervační látky, cholesterol ani geneticky modifikované organismy (GMO). Je skvělým zdrojem vlákniny, která je známá nespočetným množstvím příznivých účinků od významné pomoci při redukci hmotnosti přes prevenci rakoviny, úpravy hladiny cholesterolu až po podporu imunity.

Nedostatek esenciálních aminokyselin, které jsou základním stavebním kamenem bílkovin, může mít negativní vliv na imunitu organismu. Podle odborníků je vhodné je pravidelně doplňovat kvalitními rostlinnými bílkovinami, například ze sóji. Maso jako zdroj živočišných bílkovin obsahuje také nežádoucí tuky a odborníci proto doporučují jeho konzumaci alespoň částečně omezovat.

Více na LUNTER.CZ

Reklama