MBPFW se v posledních šesti letech, které jsou s tvůrčím působením Lukáše Loskota spojené, snaží revitalizovat a kultivovat význačné pražské lokace. Stalo se tak již tradicí, že se módní přehlídky fashion weeku odehrávají pokaždé na odlišných, někdy i nečekaných místech. Lokace většinou nejsou prvoplánově spojované s módou a často se jedná o místa, kam by se veřejnost jinak nedostala. „Naší snahou je zavést návštěvníky do významných pražských budov a lokalit, které v minulosti ztratily svůj původní význam a účel,“ říká ředitel MBPFW Lukáš Loskot. Přehlídka se tak odehrála například v barokním komplexu Clam-Gallasova paláce, kde sídlil Archiv hlavního města Prahy, v zásobovacích garážích a technickém zázemí OD Kotva nebo ve veřejnosti uzavřených prostorách karlínské Invalidovny. „Na březnové vydání MBPFW se nám podařilo získat díky spolupráci s Českou poštou další unikátní lokaci, je jí areál kláštera sv. Gabriela v sousedství zahrady Kinských v Holečkově ulici,“ dodává Lukáš Loskot.
 
Smíchovský areál kláštera sv. Gabriela vystavěný v letech 1888–1891 v novorománském slohu dosud sloužil jako muzeum České pošty a depozitář muzea. V současné době se připravuje prodej areálu. Česká pošta již neměla pro areál využití, proto se jej rozhodla nabídnout k odkupu potenciálním zájemcům. Bývalý řeholní dům benediktinek a umělecká výzdoba areálu konventu představují unikátní památku, která je pro akci Mercedes-Benz Prague Fashion Week FW20 důstojným prostorem, do nějž bude prezentace oděvních designérů zcela přirozeně zasazena.
 
Mercedes-Bez Prague Fashion Week představuje Prahu jako atraktivní destinaci pro módní publikum. Akci se pravidelně daří přitáhnout pozornost mezinárodních médií, a zviditelnit tak Prahu jako centrum kreativity atraktivní zejména pro kulturně založené publikum. Prostřednictvím doprovodného programu se akce zúčastňují galerie, concept story a kavárny v jednotlivých městských částech, a za to si MBPFW podporu města zaslouží,“ říká Hana Třeštíková, radní hlavního města Prahy.
 

24 let Mercedes-Benz ve prospěch módy
Za posledních 24 let se Mercedes-Benz ujal celosvětové role klíčového partnera a titulárního sponzora vybraných módních událostí. Značka se v současné době účastní více než 80 mezinárodních módních platforem ve více než 40 zemích včetně týdnů módy Mercedes-Benz v Sydney, Mexico City, Londýně, Madridu, Tbilisi a Berlíně či uznávaného Mezinárodního festivalu módy a fotografie v Hyères. Mercedes-Benz kontinuálně podporuje vybrané módní akce po celém světě a během dvou desetiletí si podporou rodícího se návrhářského talentu vytvořil obdivuhodnou reputaci. Díky této podpoře mělo více než 90 aspirujících designérů šanci předvést svou tvorbu na 30 platformách po celém světě včetně Milána, Londýna, Prahy, Istanbulu a Berlína.



Reklama