Milá redakce,
tenhle vtípek mne dnes opravdu pobavil, snad vykouzlí úsměv i na vašich tvářích, i když je trochu delší.
Krásný den.
Kate01
Tohle se fakt stalo... Je to záznam rozhovoru klienta s pracovníkem Help-line firmy WordPerfect. Pravdivý příběh, který byl zachycen systémem monitorujícím práci oddělení pomoci zákazníkům.
Dotyčný zaměstnanec byl vyhozen a v současné době se s WordPerfectem soudí kvůli „bezdůvodnému propuštění“.
Záznam rozhovoru mezi bývalým zaměstnancem podpory zákazníků firmy WordPerfect (WP) a klientem (K), žádajícím o pomoc:
WP: „Podpora zákazníků, jak vám mohu pomoci?“
K: „Mám problémy s WordPerfectem.“
WP: „Jaký druh problémů?“
K: „No, právě jsem něco psal a najednou jsou všechna slova
pryč.
WP: „Jsou pryč?“
K: „Zmizela.“
WP: „Hmm, a co teď vidíte na obrazovce?“
K: „Nic.“
WP: „Nic?“
K: „Je prázdná, a když píšu, tak se na ní nic neobjeví.“
WP: „Jste stále ve WordPerfektu, nebo jste z něj venku?“
K: „Jak to mám vědět?
WP: „Vidíte na obrazovce céčko s dvojtečkou?“
K: „Jaké cédéčko?“
WP: „To nic, řekněte jen, jestli můžete pohybovat kurzorem po
obrazovce.“
K: „Žádný kurzor tam není, vždyť vám říkám, že se
tam nic z toho, co píšu, neobjeví.“
WP: „Je na vašem monitoru indikátor napětí?“
K: „Co je to monitor?“
WP: „To je ta věc, co má obrazovku a vypadá jako televize. Je
na něm takové malé světélko, které by mělo svítit, když jej zapnete. Je tam?“
K: „To já nevím.“
WP: „Tak se podívejte na zadní stěnu monitoru a hledejte kabel
pro přívod elektřiny. Vidíte jej?“
K: „Jo, myslím, že ano.“
WP: „Výborně! Sledujte kabel až k zásuvce a řekněte mi, zda
je zapojený do zásuvky.“
K: „Ano, je.“
WP: „Když jste se díval za monitor, všiml jste si, jestli jsou
tam zapojené dva kabely?“
K: „Ne.“
WP: „No, měly by tam být. Potřebuji, abyste se tam opět podíval
a našel ten druhý kabel.“
K: „Dobrý, je tady.“
WP: „Tak jej sledujte a řekněte mi, jestli je správně zapojený
do zadní strany vašeho počítače.“
K: „Já se tam nedostanu.“
WP: „Vidíte, jestli je zapojený?“
K: „Ne.“
WP: „Ani kdybyste si na něco klekl a natáhl se tam?“
K: „Ale to není proto, že bych tam nedosáhl, to kvůli tomu, že je tma.“
WP: „Tma?!“
K: „Ano, v kanceláři nesvítí světlo a jde sem jen trocha světla z ulice.“
WP: „No tak si rozsviťte!“
K: „To nemohu.“
WP: „Née? A proč ne?“
K: „Protože nejde proud.“
WP: „Ne... nejde PROUD??? Aha, už jsem na to přišel! Máte ještě
původní obal a manuály, se kterými byl počítač dodán?“
K: „Ano, mám je tady ve skříni.“
WP: „Dobrá. Vezměte je, odpojte počítač a zabalte jej stejným
způsobem jako byl zabalený, když jste ho dostal. Pak ho odneste zpět do obchodu, kde jste ho koupil.“
K: „Opravdu? Je to s ním tak zlé?“
WP: „Ano, obávám se, že ano.“
K: „No, tak dobrá. A co mám v obchodě říct?“
WP: „Řekněte jim, že jste příliš velkej debil na to, abyste
vlastnil počítač!“
Děkuji :)))
Podobné problémy zažívám s některými osobami pravidelně :))). Jsou prostě lidé, kterým počítač do ruky nepatří...
A co Vy, ženy-in? Jak si rozumíte s počítači? :)
Ivana
Nový komentář
Komentáře
velmi zajímavé :-) taky na počítač moc nejsem ale tohle je už asi dost :-D ale mám dobré zkušenosti na servis pc, takže tím se to vykompenzuje
Tohle se fakt stalo... Je to záznam rozhovoru klienta s pracovníkem Help-line firmy WordPerfect. Pravdivý příběh, který byl zachycen systémem monitorujícím práci oddělení pomoci zákazníkům.
Tuhle hovadinu ctu uz asi podesaty.
v pohodě, jsem mezi samejma programátorama
Nejhorší je setkání a s blbcem.
s podobnýmy zákazníky se setkávám skoro denně, člověk se holt musí obrnit a něříkat blbci že je blbec, on by to stejně nepochopil