Každé z nás se už někdy stalo, že jsme se zamilovaly do slavného herce, zpěváka, moderátora, zkrátka muže, který je nedosažitelný, a to zvláště v případě, jedná-li se o zahraniční hvězdu. I když je to velmi infantilní, s přibývajícím časem, který trávíme takzvaně „single“, přímou úměrou přibývají i naprosto iracionální sny o hezkých známých tvářích. Dokud tyto dětinské tužby zůstanou jen u vykonstruovaných myšlenek, kterými si zkracujeme chvíle při jízdě v MHD, je to přijatelné. Jestliže si však na jedné z komunikačních platforem začneme psát s neznámým, ale zřejmě dost slizkým a proradným „týpkem“, a věříme, že se jedná o vysněného slavného poloboha, začíná být něco špatně. S námi.

Zdroj: Shutterstock

Taková situace bohužel může vygradovat i tím, že dotyčnému posíláme tisíce korun, ani nevíme jak, a kamarádky připravujeme na bujarou veselici v hollywoodském stylu. Máme pro vás pár rad, jak předejít tomu, aby taková situace nastala.


1) Vždy, když budete mít tendenci věřit, že je dotyčný opravdu Rami Malek, se kterým do roka a do dne povijete syna, zkuste nejprve zjistit IP adresu jeho počítače. Ano, nezní to tak romanticky, jako potenciální vdavky, ale možná tak zjistíte, že se Rami Malek nenachází v Hollywoodu, ale v internetové kavárně v Mostě. 

2) Oblíbenou strategií podvodníků je vytáhnout z vás platební údaje. Nikdy za žádných okolností nic takového nedělejte. Pokud s vámi opravdu Rami Malek chce žít, přijede i bez toho, abyste mu dotovala letenku.

3) Útočníci se neštítí zneužít ani různých tragických událostí jako jsou teroristické útoky, válka či živelné katastrofy. Jestliže vám bude Rami Malek psát, že se schovává před palbou ze samopalu, a potřebuje pomoc v hodnotě 30 000 Kč, jednoduše tomu nevěřte. Nebo si zjistěte, zdali se taková událost opravdu odehrává.

4) Posílá-li vám dotyčný fotografie, které vám přijdou důvěryhodné, zkuste je vložit do obrázků vyhledávače Google. Nahoře na pravé straně přepněte na obrázky, klikněte na ikonu fotoaparátu, nahrajte obrázek, který vám Rami poslal, a nechte se překvapit, zdali není fotografie veřejně dostupnou.

Čtěte také:

Reklama