U zrodu beermixů na českém trhu stála značka Cool, která stále patří mezi nejvyhledávanější. Nejen, že svým konzumentům pravidelně nabízí nové příchutě, ale letos inovuje celé své sedmičlenné nealko portfolio, které je nyní s obsahem alkoholu 0,0 % obj.
co1.jpg

Foto autor: Jakub Zeman

Nealko k aktivnímu životnímu stylu

V poslední době se značná část populace přiklání k aktivnímu životnímu stylu. Na tento trend se samozřejmě snaží flexibilně reagovat i výrobci oblíbených ovocných pivních mixů. Značka Cool tak letos pokračuje v úspěšném partnerství s oblíbenými růžovými koly Rekola. Díky spolupráci se mohou cyklističtí nadšenci v červenci těšit na volné jízdy, první měsíc předplatného zdarma a chybět nebudou ani samplingové aktivity. V Praze a Brně jsou připraveny nové outdoorové únikové hry. A právě díky nealkoholickým variantám se nemusí konzumenti svých oblíbených drinků vzdávat ani při těchto aktivitách.

Letos si naopak mohou vybírat ještě ze širšího portfolia, když značka Cool uvádí na trh svou svěží novinku Rybíz a limetka. V osvěžujícím mixu oblíbeného českého ovoce nenajdete ani umělá barviva či konzervanty a má pouze 18 kcal na 100 ml.
co2.jpg
S inovativními a originálními příchutěmi, které si získávají srdce konzumentů, přichází značka Cool na trh pravidelně. Důkazem je úspěch novinek z minulých let – Jablko a hruška či Malina a borůvka. Ty si díky své popularitě vybojovaly stálé místo v Cool portfoliu a lidé si tak mohou vybírat z mnoha příchutí přesně tu, která se nejlépe hodí k jejich letním aktivitám. Tento fakt pouze demonstruje další sílící trend spotřebitelského chování, a to je odvaha a chuť experimentovat a zkoušet nové originální příchutě.
60c9ed8dc81cbobrazek.png

Reklama